Precomanda: Moarta si Inviata de Kim Harrison

Precomanda volumul doi din trilogia Madison Avery, Moarta si Inviata de Kim Harrison la editura CORINTeens si ai 25% reducere si transport gratuit.

 

31 de gânduri despre „Precomanda: Moarta si Inviata de Kim Harrison

      1. Da si, sincer, la unele serii chiar mi-ar fi placut sa le pastreze sau sa le lucreze altfel, dar n-avem ce face.

  1. Am văzut-o și eu la biblioteca școlii de la mine. A fost o expoziție de carte și recunosc că la cartea asta m-am uitat prima dată. M-a atras, în primul rând, numele. :D:X

  2. Eu nu am apucat sa imi cumpar nicio carte din aceasta serie , o voi cumpara pe toata dupa ce apare volumul 3 m-a atras de la inceput .

  3. Eu am citit primul volum si mi-a placut. Nu m-a plictisit deloc, desi as fi vrut sa fie mai mare, sa aiba mai multe pagini. Ingerasul Grace cu replicile ei hazlii mi-a castigat simpatia si acum astept sa vad cum evolueaza lucrurile.
    As vrea ca intre Barnabas si Nakita sa se infiripe o poveste de iubire, dar mai vedem…

      1. Eu zic sa o cumparati; gasiti reduceri cu ocazia sarbatorilor si poate aveti noroc; daca va cumparati primul volum..poate il castigati pe al doilea..cine stie?

Lasă un răspuns

