Concurs de fidelitate (terminat)

CITITI CU ATENTIE!

Update 2. Dragii mei, am observat ca ati inceput sa comentati si posturile din 2011, dar mai jos am zis ca doar din data de 1 mai veti putea comenta la ele, si doar in cazul in care mai multi o sa aveti acelasi numar de comentarii.

Eu va multumesc ca comentatii si posturile din 2011 dar nu pot sa le iau si pe alea in socoteala cand o sa va numar comentariile. Si nici atunci nu o pot lua in considerare daca aveti acelasi numar de comentarii, daca se intampla acest lucru, o sa le iau in considerare comentariile pe care o sa-mi lasati in data de 1 mai la postrurile din 2012.

ATENTIE. Doar daca veti avea mai multi acelasi numar de comentarii veti putea comenta posturile din 2011, dar daca nu veti avea acelasi numar de comentarii, nu va mai trebui sa comentati nimic de 1 mai, iar eu voi desemna castigatorii.

Eu in data de 30 aprilie, seara, voi anunta cine cum sta cu comentartiile.

 

Ce mai faceti? V-a fost dor de un concurs? Ei bine, m-am gandit sa organizez un concurs de fidelitate.

Pueti castiga:

1x Naluca si naucul de Stacey Kade

1x Rapirea (Cele noua vieti ale lui Chloe King 2) de Liz Braswell

1x Chimie Perfecta de Simone Elkeles

Cerinte:

Cei care in perioada 9-30 aprilie 2012 posteaza cele mai multe comentarii pe blog.

va place cChiar daca ati mai comentat la unele postari, eu o sa numar doar comentariile care au fost lasate intre data 9-30, deci mai comentati odata.

ATENTIE: la un singur post puteti lasa maxim 2 comentarii. Puteti comenta orice postare din anul 2012. Atentie numai posturile din 2012 puteti comenta.

Puteti lasa si comentarii la posturie din anii precendenti daca doriti, sau daca e am scris, dar comentariile alea NU vor intra la concurs.

Va rog sa comentati doar de pe o singura adresa de email.

Vreau sa multumesc editurii Leda pentru cartile oferite la acest concurs.

Mult succes! si spor la comentat 🙂

UPDATE:  Daca o sa fiti multi cu acelasi numar de comentarii atunci o sa o sa ma gandesc cum voi proceda, dar stati linistiti ca nu o sa aleg cu random. Daca se va intampla sa aveti mai multi acelasi numar de comentarii, atunci o idee ar fi ca in data de 1 mai sa va las sa comentati si alte posturi nu numai cele din 2012. Dar cum am mai zis, stati linistiti ca nu o sa aleg cu random.

Intre timp eu o sa mai postez pe care o sa le puteti comenta deasemenea.

Nu trebuie sa-mi spuneti pentru ce carte participati. Primele trei persoane care vor lasa cele mai multe comentarii vor castiga si anume, locul 1 va putea alege o carte din cele trei, locul 2 va putea alege o carte din cele doua ramase, iar locul 3 va ramane cu cartea care a ramas.

49 de gânduri despre „Concurs de fidelitate (terminat)

  1. Foarte bună idee cu concursul. Am să încerc și eu, dar am o mică întrebare, dacă nu te superi, câștigătorul este ales după un anume criteriu, sau este ales pur și simplu cu random?
    Mulțumesc. O zi frumoasă!

  2. Foarte buna ideea! Si ai super premii!!! Ma inscriu pentru Naluca si Naucul.
    Am si eu o intrebare: daca toti o sa avem(dau ca exemplu) doua comentarii la toate postarile…ce vei face?adica daca vor fi 20 de postari noi si toti o sa comentam la cele 20 de doua ori…se presupune ca o sa avem acelasi nr de comentarii..

      1. Eu sunt cam in ceata ca stiu ca fiecare blog are regulile lui,dar na, asteptam sa raspunda Simona. Sper sa arunce o privire peste comentarii.

      2. @Cristina, sigur ca „arunc” o privire peste comentarii, dar cum sunt prinsa in curatenia de Pasti, si cum eu nu sunt inca in vacanta, raspund mai greu. Stati linistiti eu incerc sa citesc toate cometariile pe care ii lasati, trebuie sa tin in evidenta cine a intrat in concurs.
        In legatura cu intrebarea ta daca o sa fiti multi cu acelasi numar de comentarii atunci o sa o sa ma gandesc cum voi proceda, dar stati linistiti ca nu o sa aleg cu random. Daca se va intampla sa aveti mai multi acelasi numar de comentarii, atunci o idee ar fi ca in data de 1 mai sa va las sa comentati si alte posturi nu numai cele din 2012. Dar cum am mai zis, stati linistiti ca nu o sa aleg cu random.

    1. Si eu tot la asta ma gandesc, adica oricine poate face asa ceva si e aiurea ca dupa castigatorul sa il aleaga cu random.org, daca o sa fie niste reguli mai clare ma bag si eu

      1. Nu voi alege castigatorul cu random. Daca o sa aveti mai multi acelasi numar de comentarii, atunci in data de 1 mai timp de o zi o sa va las sa comentati si alet posturi nu numai cele din 2012.

    1. Nu trebuie sa-mi spuneti pentru ce carte participati. Primele trei persoane care vor lasa cele mai multe comentarii vor castiga si anume, locul 1 va putea alege o carte din cele trei, locul 2 va putea alege o carte din cele doua ramase, iar locul 3 va ramane cu cartea care a ramas.

  3. Vai, Simona, cand o singura persoana iti comenta zilnic fara obligatie apropae orice post nu primea nimic. Acum cand ai anuntat de acest concurs toata lumea iti va comenta si primul post al acestui blog.

      1. De ce sunt putine sanse? Ei, vezi ca nu ai citit cu atentie postul cu concursul. Am zis ca daca veti avea mai multi acelasi numar de comentarii, in data de 1 mai, o sa va las sa comentati si posturile din 2011.

    1. Da, libraria online Libris este de incredere, uite aici gasesti informatii despre transport http://www.libris.ro/html/cumcumpar.html. Daca optezi pentru transportul prin posta, acesta costa 8 lei, deci cartea te va costa 44 lei, daca optezi pentyru curieri atunci transportul este 10 lei iar cartea te va costa 46 lei. Dar daca locuiesti in Brasov, poti ridica comanda ta de la Librăria „Şt. O. Iosif”, iar acesta este gratuit, platesti doar pretul cartii. Dar daca faci cuparaturi in valoare de 150 lei atunci transportul este gratuit indiferent daca alegi posta sau curierul.

Lasă un răspuns

