Recenzie: The Vampire Hunter’s Daughter, Part I de Jennifer Malone Wright

De cand am citit descrierea pe Goodreads, am vrut sa citesc aceasta carte. De fapt este doar o scurta povestire.

De aceea cand am vazut ca putem descarca gratis de pe Amazon, am profitat de ocazie.

Are foarte putine pagini si este foarte usor de citit. Mie mi-a placut aceasta povestire. Cu toate ca este doar partea inatia a seriei, am aflat destul de multe lucruri in legatura cu subiectul povestii.

Chloe, este o fata de paisprezece ani care treieste cu mama ei. Insa intr-o noapte sunt atacati de niste fiinte cu o putere fizica iesita din comun si cu o piele palida si rece.

Aceste creaturi se dovedesc a fi vampiri, iar mama lui Chloe este ucisa chiar sub ochii ei, iar vampirii incearca sa o rapeasca si pe ea si sa o duca la Trevor, conducatorul vampiriilor si despre care afla ca este tatal ei.

Insa este salvata de catre niste oameni care stiu foart bine sa lupte cu vampirii. Ei bine, acesti oameni sunt  vanatori de vampiri, si mama ei a fost o vanatoare, insa s-a indragostit de un vampir, tatal ei, iar pentru a salva-o pe ea din ghearele vampirilor, s-a ascuns printre oameni.

Insa acum ca mama ei este moarta, iar ea jura ca il va omoari pe Trevor cu orice pret.

Cum am mai spus, mi-a placut mult povestea, chiar daca e scurta, are tot ce-i trebuie. Mi-a placut de Chloe, are niste replici amuzante, si mi-a placut ca s-a comportat matur, chiar daca sufera din cauza pierderii mamei sale, ea incearca sa o razbune, si decide sa se antreneze ca sa devina si ea o vanatoare de vampirii, chiar daca in venele ei ii curge si sange de vampir.

Abia astept sa citesc si partea a doua a povesti, sunt curioasa daca Chloe va reusi sa isi razbune mama.

Sper ca v-am facut si pe voi curiosi cat de cat. Chiar merita citita, cum am zis este scurta si nu o sa va ia mult timp.

 Titlu original: The Vampire Hunter’s Daughter, Part I (The Vampire Hunter`s Daughter #1)
Autor:  Jennifer Malone Wright
Pagini:Kindle Edition
Punctaj: 4,5/5
27 de gânduri despre „Recenzie: The Vampire Hunter’s Daughter, Part I de Jennifer Malone Wright

  1. Pare interesanta cartea 😀 Am luat si eu cartea. Pacat ca nu se poate salva direct in pc. Si pacat ca nu am Kindle :)) Dar o sa incerc sa o citesc pe pc 😀

Lasă un răspuns

