Recenzie: Chimie Perfecta de Simone Elkeles

Aceasta carte am primit de la editura Leda pentru recenzie. Multumesc mult.

Am auzit multe pareri bune despre aceasta carte, mai ales de la Adrian, care tot mi-o lauda, asa ca “din cauza lui” abia asteptam sa-l citesc.

M-am bucurat foarte mult cand am aflat ca editura Leda va publica aceasta serie.

Acest prim volum al serieri ne prezinta pe Alex Fuentes, cel mai mare dintre fratii Fuentes.

El este un baiat din care vine din sudul orasului Fairfield, este tipicul baiat rau, face parte din banda Latino Blood si toata lumea din scoala ii este frica de el, iar cei din partea nordica a orasului niciodata nu ar sta de vorba cu el.

Aceasta carte nu este fantasy, nu veti gasi in ea nimic legat de paranormal. Este o carte tipica in care fata buna se indragostete de baiatul rau. Dar totusi, chiar daca subiectul este unul obisnuit, cartea are un farmec aparte, iar cititorul sta lipit de paginile ei pana cand termina cartea. Asa am patit si eu.

Dupa primele capitole citite, m-am gandit, bine aste e genul de carte in care vom avea parte de o poveste de dragoste siropoasa (gen telenovela) iar personajul principal feminine plange in continuu pentru Alejandro al ei.

Dar m-am inselat, nu gasim nimic in ea din ce am insirat mai sus. Nu este o “telenovela siropoasa” ci este o poveste de dragoste care ii da cititorului senzatia ca iubirea este mai presus de orice.

Birttany Ellis, vine din partea nordica a orasului, este capitanul majoretelor si este cea mai populara fata din scoala. Imagina ei pare imaculata si perfecta, insa acesta este doar suprafata, in interiorul ei nu este nicidecum fata perfecta.

Viata celor doi protagonisti se schimba radical cand sunt obligati sa fie parteneri de laborator la ora de chimie.

Mi-a placut de Brittany, chiar daca cateodata mi s-a parut prea supunatoare, si incerca din rasputeri sa fie fata perfecta, la sfarsit a invatat sa spuna si NU. La finalul volumului s-a maturizat.

Alex la inceput ma calca pe nervi din cauza egoului prea mare, se credea cel mai tare, dar pana la urma a inceput sa-mi placa de el. Mi-a placut mult evolutia lui de la baiatul rau de la inceputul volumului la baiatul simai rau (glumesc :)) la baiatul care a reusit sa intelega ca pot duce undeva in viata chiar daca nu ai o pozitie sociala ridicat.

Mi-au placut si propozitiile spaniole din carte, imi place limba spaniola;))

Finalul este unul foarte emotionant, iar epilogul este partea cea mai frumoasa din carte dupa parerea mea. Pe bune, epilogul duce totul.

Nu va spun mai mult despre poveste, mai bine va las sa descoperiti singuri. Recomand tuturor aceasta carte indiferent de varsta, cititi-o cat mai repede posibil daca nu ati facut-o pana acum, daca v-ati saturat de fantasy si paranormal atunci Chimie Perfecta este carte ape care  o cautati.

Titlu: Chimie Perfecta (Chimie Perfecta #1)
Titlu original: Perfect Chemistry (Perfect Chemistry #1)
Autor: Simone Elkeles
Pagini: 415
Editura: Leda
Traducere: Carmen Ion
Punctaj: 4,5/5
Comanda aici.
33 de gânduri despre „Recenzie: Chimie Perfecta de Simone Elkeles

  1. yo mi-am luat-o deja, bine in engleza mi-am luat si vol 2 k pe al 3 nu l-am gasit din pacate. daca are cineva idee de unde pot sa mi-o cumpar sa-mi zica .

    1. Este o trilogie, insa fiecare care carte prezinte personaje diferite, daca in Chimie Perfecta personajul principal a fost Alex, in volumul doi si trei personajele principale vor fi fratii lui.

  2. O carte extraordinara! Mi-a placut enorm, cred ca este singura carte care am citit-o in asa scurt timp in ultimele luni.

  3. Am citit si eu un fragment din carte pe site-ul editurii Leda si pur si simplu m-a fermecat ❤ Dupa ce am citit si recenzia ta, chimie perfacta este in capul listei mele de cumparaturi.

Lasă un răspuns

