Timekeeper cover

Hei, dragilor, ce mai faceti? Va bucurati de weekend? Ce mai cititi? Eu citesc Chimie Perfecta si imi place foarte mult.

Bine acum sa trecem la titlul postarii Timekeeper cover? acum sunt sigura ca va ganditi oare ce carte mai e si asta. Ei bine, nu stiu daca va mai amintiti de cartea Timeless de Alexanra Monir, am  prezentat-o mai demult pe blog, aici puteti citi descrierea.

Mie imi place povestea foarte mult, iar azi am descoperit pe Goodreads coperta volumului doi, care este superba, mie imi place foarte mult. Chiar vreau sa citesc acesta serie.

Volumul doi va aparea in decembrie a acestui an. Sper sa va placa si voi coperta, cat si descrierea primului volum.

17 gânduri despre „Timekeeper cover

  1. Of..si eu vreau as citesc chimie perfecta
    sa faci o recenzie sunt atat de curioasa sa vad parerea ta.In legatura cu cartea are o coperta sugestiva si foarte frumoasa:p

  2. Am terminat de citit o carte deosebit de interesanta „Insula fluturilor” de Sorina Popescu. Este un roman de dragoste tulburator, scrisa intr-un stil deosebit. Cartea o gasiti pe Biblios.ro sau in librarii – a aparut de curand.

Lasă un răspuns

