Recenzie: Taine de sucub de Richelle Mead

Vreau sa multumesc editurii Leda pentru aceasta carte.

Dupa cum bine stim, Taine de sucub este volumul cinci, deci penultimul volum al seriei. Am fost foarte curioasa oare ce o sa se mai intample, si prin ce aventuri va mai trece Georgie:D.
Mi-a placut mult acest volum, la fel si volumele anterioare. M-a tinut cu sufletul la gura fiecare pagina, si m-am intrebat oare ce o sa se intample cu Georgina si Seth. Oare Seth va ramana tot un pampalau si se va casatori cu Maddie.
In fine, am avut multe intrebari la care am primit raspunsurile, dar la sfarsitul volumului, ar am ramas cu o multime de intrebari. Acum astept cu sufletul la gura ultimul volum al seriei.
Dar sa va povestesc ce se intampla de data aceasta cu Georgie.
Dupa ce a aflat ca Seth se va insura cu Maddie, Georgina traieste momente amare. Mai ales atunci cand este rugata sa fie domnisoara de onoare la nunta fostului ei iubit.
Ea cade intr-o depresie, si de fiecare data cand este trista aude un cantec ademenitor care incearca sa o traga in capcana.
Roman, nephilimul din primul volum daca va mai amintit, devine colegul de camera a Georginei, si impreuna incearca sa dezlege misterul acelui cantec, dar se pare ca este prea tarziu deoarece Georgina este rapita in lumea viselor.
Creaturile care au rapit-o ii induc vise despre trecutul ei.
Mi-a placut ca in acest volum aflam mai mult despre trecutul Georginei, despre originea ei. Aflam cum a trait de-a lungul anilor, si poate ca nu Seth a fost primul om care i-a frant inima.
Dar oare ce vor creaturile de la ea? Si cine sunt ei?
In lumea reala, prietenii Georginei incearca sa o gaseasca, insa nici ei nu prea stiu cine a rapit-o.
Mi-au placut prietenii lui Georgie, sunt asa de amuzanti, mai ales Cody, care vrea sa-l cucereasca pe Gabrielle, colega de serviciu a lui Georgie.
Imi place chiar si de Jerome, seful ei, acum pe bune, mereu ma amuza cand citesc cat de bine seamana cu John Cusack.
Cum am mai spus, mi-a placut foarte mult acest volum, nu te poti plictisi de ea, deoarece Georgina intotdeauna trece printr-o serie de patanii si intamplari paranormale.
Deci daca nu ati citit pana acum aceasta serie, atunci cred ca ar fi cazul sa incepeti, nu veti regreta.

Titlu: Taine de sucub (Georgina Kincaid #5)
Titlu original: Succubus Shadows ( Georgina Kincaid #5)
Autor: Richelle Mead
Pagini: 378
Editura: Leda
Traducere: Mariana Piroteala
Punctaj: 4/5
Comanda aici.
14 gânduri despre „Recenzie: Taine de sucub de Richelle Mead

  1. Nu pot sa cred ca am toate cartile din serie care au aparut pana acum si totusi eu inca nu am citit „Patimi de Sucub” si „Taine de Sucub”:(( Sa-mi fie rusine:(((((
    Injur mai mult ca niciodata scoala acumX(

Lasă un răspuns

