Recenzie: Predestinati de Josephine Angelini

Aceasta carte mi-a fost oferita de libraria online Libis pentru recenize. Multumesc mult.
Pentru cine nu stie, libraria online Libris, ne ofera si o mare varietate de carti in engleza, asa ca puteti procura aceasta carte in engleza deasemenea.

M-am bucurat foarte mult ca va aparea aceasta carte si la noi, chiar daca nu stiam prea multe despre ea. Mi-a placut descrierea, iar faptul ca este cu zeii, mi-a sporit curiozitatea. Asa ca abia asteptam sa pun mana pe ea.
Indata ce am primit cartea de la libraria online Libris m-am si apucat de ea, si am fost foarte surprinsa cand am observat ca ma tine lipita de paginile ei. Nu o puteam lasa din mana. Nu prea am citit carti YA cu zei, doar The goddess Test, si oficial pot sa spun ca mi-a placut foarte mult, poate chiar mai mult decat The goddess Test.
Cartea ne prezinta pe Helen Hamilton, o fata de saisprezece ani care locuieste pe o insula mica, Nantucket. A stiut intotdeauna ce aste diferita fata de ceilalti, iar acest lucru ii este confirmat cand familia Delos de muta pe insula, iar in prima zi de scoala, Helen incearca sa o ucida pe Lucas Delos.
Ea are vise ciudate in care trei femei, care de dovedesc a fi Furiile, plang cu lacrimi de sange, si o fac ca sa-l ureasca pe cei din familia Delos.
Acum probabil va intrebati de ce?, ei bine, Helen este o descendenta a zeilor greci, iar dupa Razboiul Troian, zeii s-au impartit in diferite case, si au  fost blestemati ca casele sa se ureasca intre ele, din cauza varsarii a prea mult sange.
Cu timpul, multe case au disparut, iar familia Delos au crezut ca casa lor a ramas singurul supravietuitor. Insa la vederea lui Helen, Furiile apare si ii fac sa se ureasca in fiecare moment cand se vad.
Dar ce se intampla atunci cand printr-o intamplare  (ne)fericitia, Helen si Lucas reusesc sa faca sa inlature Furiile. Ce se va intampla ca acum fara Furii, ei incep sa se simta atrasi unul de celalat? Si ce se intampla daca ei nu pot fi impreuna, deoarece dragostea lor ar isca un nou Razboi Troian? .
Ei bine, nu numai lucrurile acestia stau in calea lor, deoarece Helen este intr-un mare pericol, pentru ca cineva incearca sa o ucida, iar mama ei, cea care l-a parasit-o cu mult timp in urma, reapare si ii dezvaluie un secret teribil.

Acesta carte a fost superba, chiar nu credeam ca o sa-mi placa asa de mult. Mi-a placut de Helen, este  o Elena din Troia moderna, puternica, incapatanata, iar faptul ca este o semizeita, lucrurie pare se se complice. Isi iubeste tatal, care este muritor, si incearca sa il protejeze de toate aceste lucruri.  Oricat de mult ar vrea, nu poate sa stea despartita de Lucas, chiar daca destinul incearca cu orice pret sa ii desparta.
Mi-a placut si de Lucas, de fapt mi-a placut de toata familia Delos. Sunt o familie unita si chiar daca cateodata sar la gatul celalat, intotdeauna sar si in ajutor cand este nevoie.
Verisorul lui Lucas, Hector, m-a amuzat destul de mult, a fost unul din personajele mele preferate. De aceea sunt curioasa cum se va descurca in volumul doi.
Finalul cartii sincer m-a surprins, mai ales epilogul, si m-a facut sa doresc cu disparare sa citesc volumul doi.
Sunt curioasa ce pune la cale mama lui Helen, care sincer m-a pus serios pe ganduri, cei care au citit deja cartea sunt sigura ca inteleg despre ce vorbesc.
Eu nu pot decat sa recomand aceasta carte, are un subiect unic, diferit de ceea ce am citit pana acum, si mi-a placut faptul ca cartea nu altereaza atat de mult de Zeii din Greciei antica. Autoare ne prezinta cu aproximatie si Razbiul Troian.
Eu sper ca v-am convins, sau macar v-am facut cat de cat curiosi de aceasta carte, care credeti-ma este nemaipomenita, asa ca puneti frumusel manutele voastre si cititi-o cat mai repede.

Titlu: Predestinati (Predestinati #1)
Titlu original: Starcrossed (Starcrossed #1)
Autor: Josephine Angelini
Pagini: 380
Editura: Rao
Traducere: Rudmila-Rodica Ivan
Punctaj: 5/5
Comanda: in romana (aici) in engleza (aici).
22 de gânduri despre „Recenzie: Predestinati de Josephine Angelini

  1. Superba cartea…am citit-o in cateva ore.Pur si simplu nu ma puteam opri …abia astept sa citesc si volumul 2…apropo, catev volume are de fapt seria?

Lasă un răspuns

