Recenzie: Blestemul focului de Chloe Neill

Aceasta carte mi-a  fost oferita de editura Leda pentru recenzie. Multumesc mult.

M-am bucurat foarte mult ca editura Leda va publica seria cu vrajitoare a lui Chloe Neill. Dupa cum bine stiti imi plac foarte mult cartile cu vrajitoare si abia asteptam sa citesc aceasta carte.
Am auzit multe pareri bune despre aceasta carte si si chiar eram curioasa oare o sa-mi placa.
Dupa primele pagini am inceput sa am retineri, dar dupa ce am inaintat cu cititul nu ma puteam dezlipi de ea.
Cartea ne prezinta o poveste foarte draguta, iar vrajitoarele sunt diferite fata de ce am citit pana acum.
Lily Parker este o adolescenta de saisprezece ani care este nevoita sa frecventeze scoala particulara Sfanta Sofia dupa ce parintii ei pleaca in Germania din cauza serviciului.
Aici Lily o intalneste pe Scout, colega ei si leaga cu ea o prietenie foarte stransa.
Mi s-a parut putin straniu (nici nu straniu, ci absurd) ca in prima zi deja ea si Scout erau BFF (best friends forever), acum pe bune, sa fim seriosi, eu nu as putea sa fiu cea mai buna prietena cu cineva pe care o cunosc doar de 24 de ore. In fine, poate acesta este doar parerea mea.
Sa ne intoarcem mai bine la poveste. Cum am spus, ea si Scout devin prietene, insa Scout se comporta ciudat si are obiceiul sa dispara noaptea, iar cum Lily este o fire foarte curioasa, intr-o noapte o urmareste si afla secretul lui Scout.
Ea este o vrajitoare si impreuna cu Elita ei incearca sa apere orasul de Seceratori.
Cum am spus si mai sus, cartea ne prezinta niste vrajitoari diferiti. Cei care s-au nascut vrajitoare, la varsta adolescenteti ei isi dezvolta puterile magie, puteri care le pot pastra timp de zece ani. Dupa care daca nu se despart de puterile lor atunci incetul cu incetul ii va ademeni pe calea nebuniei si ii va produce moartea.
Insa sunt vrajitori care nu vor sa se desparta de puterile lor si iau energia oamenilor ca sa-si poata mantine puterile, acestia sunt numiti Seceratori.
Printr-o intamplare nefericita, Lily este lovita de blestemul focului a unui Secerator si incepe sa-si dezvolte abilitati de vrajitoare.
Dar oare cum este posibil asa ceva, ea intotdeauna a crezut ca este o fiinta normala.
Mi-a placut mult aceasta carte, si mi-a placut mult cei din Elita Intunecata, mi-au placut puterile lor;)).
Din aceasta carte nu poate lipsi nici romance-ul. Lily devine atrasa de Jason, un membru din Elita, care are puteri mai speciale.
Mi-a placut de Jason, a fost simpatic. Scout a fost si ea foarte simpatica si amuzanta, mi-au placut tachinarile dintre ea si Michael.
Din scolala nu puteau lipsi nici gasca fitoaselor( in fiecare scoala exista una:)) ) . Intotdeauna incercau sa-si bage nasul in orice, de aceea mi-a placut cand Lily i-a spus la punct.:D
Blestemul focului (ce imi place titlul) este o carte foarte interesanta, eu nu pot decat sa recomand tuturor celor care doresc o lectura usoara cu intrigi si secrete intunecate.
Deci puneti-va si citit cat mai repede:D

Titlu: Blestemul Focului (Elita Intunecata #1)
Titlu original: Firespell ( Dark Elite #1)
Autor: Chloe Neill
Pagini: 350
Editura: Leda
Traducere: Gabriela Stoica
Punctaj: 4/5
Comanda aici.
16 gânduri despre „Recenzie: Blestemul focului de Chloe Neill

  1. ”Dupa primele pagini am inceput sa am retineri, dar dupa ce am inaintat cu cititul nu ma puteam dezlipi de ea.”- senzația asta o provoacă acele cărți care sunt bune într-adevăr.

  2. sincer, ma asteptam la ceva ma bun… da, acum ca am citit aici, imi dau seama ca asta m-a deranjat si pe mine, ca cele doua au devenit prea repede prietene… si faptul ca lily, o fire ce pare destul de rationala, s-a dus sa-si caute prietena prin cotloanele intunecate ale scolii de piatra. am observat si ca autoarea nu da prea mult din emotiile personajelor, adica nu par prea intense. Cartea e buna pentru cei care abia au intrat in lumea cartilor fantasy.. si cam atat.

Lasă un răspuns

