Concurs Leda (de primavara)

In sfarsit a venit primavara, va bucurati? eu ma bucur foarte mult, este anotimul meu preferat si ce ar fi mai bine sa-l intampinam cu niste carti frumoase de la editura Leda.

Puteti castiga:

1x Blestemul focului de Chloe Neil ( Daca ati fi vrajitoare ce puteri ati vrea sa aveti? :  scrieti in 3-7 randuri)

1x Frenezia de Francesca Lia Block ( Explicati in cateva randuri daca va plac sau nu varcolacii: 3-7 randuri )

1x Stingerea (Vampirii din Morganville 7) de Rachel Caine ( Cu cine ati vrea sa ramana la finalul seriei Claire? si de ce ati ales personajul respectiv: 3-7 randuri)

1x Elixirul vietii de Kenneth Oppel ( Voi ce ati face daca ati avea ocazia sa traiti vesnic? Ati vrea sau nu? 3-7 randuri)

1x Nascuta la miezul noptii de C.C.Hunter ( V-ar placea sa fregventati o scoala plina cu supranaturali? De ce (da) sau de ce (nu) : 3-7 randuri. )

Cerinte: (obligatoriu)

1. Trimiteti un email pe adresa simonna70@yahoo.com cu urmatoarele:

a) La subiectul mailului va rog sa scrieti Concurs Leda -(numele cartii pentru care participati) – puteti participa pentru toate cele 5 carti dar va rog sa-mi trimiteti mailuri separate.

b) Numele + prenumele

c) Raspunsul corect la intrebarea cartii pentru care doriti sa participati.

d) Verificati dace ati indeplinit toate cerintele de mai sus.

e) Scrieti linkul postarii unde ati scris despre concurs (doar daca participati pentru extra entries)

2. Extra entries ( optional) – daca doriti o sansa in plus la extragere atunci puteti face urmatoarele:

a) +1 raspanditi vestea concursului (blog, facebook, twitter, etc)

b) daca ati facut punctul a) atunci intoarceti-va la punctul (1) supunctul e)

Concursul se desfasoara intre 21 martie – 6 aprile 2012

Multumesc editurii Leda pentru cartile oferite.

Succes!

43 de gânduri despre „Concurs Leda (de primavara)

    1. Nu, nu sunteti descalificate de data asta, o sa fiu mai indulgenta ca totusi vine Pastele, dar la urmatorul concurs, trebuie sa va tineti strict de cerinte.

  1. Mi-am permis sa trimit si eu cateva mesaje la concurs, in ideea ca maine vor fi anuntati castigatorii si am considerat intreaga zi, pentru a trimite raspunsurile.
    In plus chiar mi-a facut placere sa-mi „expun” gandurile in acele mesaje. Felicitari pentru ideile de raspuns din concurs !

  2. m`am inscris si eu pentru blestemul focului..:X
    am ji eu 2 intrebari ca sunt noua aici..cum vom fi anuntati cine castiga:D? si cum ne achizitionam cartile daca castigam?

Lasă un răspuns

