Creatura de Nely Cab

Cred ca multi ati auzit deja despre aceasta carte. Trebuie sa admit ca am fost si eu putin sceptica dar dupa ce am citit descrierea si primul capitol, am cucerita. Aceasta carte a ajuns in fruntea Wish list-ului meu. I want this book!!!!!!

Sper sa apara si la noi in tara:)

Cei care nu ati auzit inca despre aceasta carte mai jos puteti citi descrierea, si am decis sa va traduc si primul capitol al cartii in limba romana.

Trebuie specifica ca traducerea este facuta de mine si imi cer scuze pentru eventualele greseli.

Citeste primul capitol in romana aici (clik here to read the first chapter in romanian language)

Cand Isis Martin, o fata de saptesprezece ani are tulburari de somn din cauza ca o bestie oribila ii perturba visele, ea decide sa se confunte cu teama ei. Dar ceea ce Isis descopera este altceva decat o entitate maniaca. Fiinta ii ofera lui Isis asigurarea ca nu este doar o plasmuirea a imaginatiei sale. Nedorind sa accepte marturisirea lui,  Isis il provoaca sa dovedeasca afirmatia lui. O provocare pe care el cu placere accepta. In visele ei, Isis descopera existenta tacuta a descendentei divine care a fost demult uitata de oameni.
Intr-un orasel linistit, adancit in sudul Texasului, aceasta poveste o duce pe Isis pe calea dragostei interzise si a adevarurilor nepermise.

10 gânduri despre „Creatura de Nely Cab

Lasă un răspuns

