Castigator – concurs Libris de 8 martie

Imi cer scuze pentru intarziere, stiu ca trebui sa afisez castigatorii ieri, dar timpul asta e prea scurt pentru mine, acum pe bune, voua nu vi s-a mai intamplat ca vreti sa faceti multe lucruri intr-o zi dar nu apucati nici sa faceti jumatete din lucrurile pe care le-ati vrut? Cu mine intotdeauna se intampla asta. In fine, nu creau sa caut scuze. Mai bine nu mai trag de timp, stiu ca sunteti foarte curiosi. Imi cer scuze ca videoul e putin neclar, iar am facut cu webul  ca in aparatul foto nu mai am baterie.

Castigatoarea este numarul 38, Marya, ea a ales cartea Jocul minciunii de Sara Shepard.

Marya te rog sa-mi trimiti numele tau complet + adresa ta corecta si completa pe simonna70@yahoo.com.

Acest concurs a fost sponsorizate de libraria online Libris. Multumesc mult.

9 gânduri despre „Castigator – concurs Libris de 8 martie

Lasă un răspuns

