Recenzie: Paranormal de Kiersten White

Aceasta carte mi-a fost oferita de editura Leda/CORINTeens pentru recenzie. Multumesc mult.

M-am bucurat foarte mult cand am aflat ca editura Leda va publica Paranormal. Am citit multe recenzii ale bloggerilor din strainatate si chiar abia asteptam sa ma apuc de citit si eu.
Da, trebuie sa recunosc ca prima data coperta mi-a acaparat atentia, dar hei, ati vazut si voi nu? E superba:)
Dar bine, acum nu despre coperta o sa vorbesc ci despre continut. Am inceput foarte entuziasmata aceasta carte, aveam asteptari mari de la ea.
Dupa ce am citit primele capitole, entuziasmul acela mi-a scazut un pic. Nu pot sa spun ca nu mi-a placut, dar am simtit ca ceva lipseste, daca intelegeti ce vreau sa spun. Dupa ce am mai citit cateva capitole, mi-am dat seama ca nu ma pot opri din citit, chiar daca tot am avut acel feeling ca ceva inca mai lipseste.
Mi-au placut personajele. Evie, este o adolescenta care isi doreste o viata normala, chiar daca lucreaza la AISP (Agentia Internationala de Securitate Paranormala), si chiar daca poate vedea dincolo de vraja paranormalilor, ea s-a considerat mereu o fata normala, dar poate nu chiar este atat de umana precum si-ar dori ea.
Mi-a placut mult atmosfera din carte, iar peronajul principal a fost foarte bine conturat. Mi-a placut limbajul adolescentin folosit de autoare, si trebuie sa remarc faptul ca Evie chiar parea de saisprezece ani, nu se comporta ca si o eroina pe umarul careia a cazut salvarea intregii lumi. S-a comportat ca si o adolescenta care isi este innebunita dupa serialui Easton Hights, si isi doreste foarte mult sa umbla la scoala si sa aiba un iubit.
Dar cand cineva incepe sa ucida paranormali, iar ea este bantuita de vise stranii, in cand apare insasi criminalul si pretinde ca are ceva in comun cu Evie, viata acesteia ia o intorsatura neasteptata si cat se poate de paranormala.
Dar cum in orice poveste trebuie sa existe si un “fat frumos” :)), va aparea Lend, un baiat cam de aceeasi varsta ca si ea, si care este un metamorf, isi poate schimba infatisarea , insa dintr-un motiv anume nu poate copia si ochii lui Evie.
Mi-a placut de Lend, era foare dragut cu Evie, chiar daca din cauza ei a ajuns intr-o celula la AISP.
Reth, este un silf, si fostul prieten a lui Evie. AISP se foloseste de silfi ca sa calatoreasca prin portalurile lor. Dar silfi nu sunt asa de buni precum par, chiar daca au  o frumusete aparte, ei nu sunt capabili sa iubeasca si sunt destul de iritati de faptul ca ASIP  ii stie numele lor adevarat si asa ii poate controla. Dar sa trecem inapoi la Reth, la inceput mi s-a parut un psihopat  care il hartuieste pe Evie, dar la final am inteles ca, poate este obsedat un pic de ea, dar pare sa stie mai multe lucruri despre originea ei decat Evie insasi.
Lish este prietena cea mai buna a lui Evie, ea este o sirena si traieste intr-un acvariu la AISP. De obicei comunica cu ajutorul unui calculator. Mi-a placut mult de Lish, era amuzanta si cand incerca sa spuna cuvinte obsecene calculatorul nu le putea traduce si reda doar un  Bip:))
“Bip-ul” asta a intrat si in limbajul lui Evie, deoarece cand vroia sa spuna ceva obscen spunea doar “bip”, era amuzant.
Finalul cartii este unul…placut. Dar lasa impresia ca trebuie sa existe si un al doilea volum doerace eu am cateva intrebari la care nu am primit raspunsurile. Abia astept sa aflu adevarul despre Evie.
Eu recomand aceasta carte, chiar daca am spus la inceput ca mie imi lipseste ceva din ea, dar la final chiar nu puteam lasa din mana. Este usor de citit si in aceasta carte apare foarte multi paranormali.

Titlu: Paranormal (Paranormal #1)
Titlu original: Paranormalcy (Paranormalcy #1)
Autor: Kiersten White
Pagini: 351
Editura: CORINTeens
Traducere: Carmen Botosaru
Punctaj: 3,5/5
Comanda: Leda/CORINTeens. Libris.
13 gânduri despre „Recenzie: Paranormal de Kiersten White

      1. mie cartile care au prea multe tipuri de personaje paranormale mi se par un pic absurde…nu stiu de ce …teoretic at orice carte ar trebui sa mi se para….daca nu ma insel si asta are mai multe feluri

Lasă un răspuns

