Recenzie: Naluca si Naucul de Stacey Kade

Aceasta cartea mi-a fost oferita de editura Leda pentru recenzie. Multumesc mult.

De cand am aflat ca editura  Leda va publica aceasta serie, am fost foarte bucuroasa, de foarte mult timp vroiam sa o citesc seria asta si iata acum am avut ocazie.
Tot ce pot sa spun este….SUPERBA, pe bune, credeti-ma pe cavant, NU trebuie sa ratati aceasta cartea.
A fost cea mai amuzanta cartea pe care am citit-o pana acum, am ras in hohote la replicile Alonei.
Dar sa va povestesc despre ce e vorba.
Ne este data Alona Dare, capitanul echipei de majorete, aleasa de trei ori la rand regina balului, cea mai populara fata din scoala si mai nou, cea mai noua persoana ….moarta.
Acum ea asteapta lumina sa o ia si sa o duca in paradis unde o asteapa plaja cu soare, mojito fara alcool si o infinitate de magazine de incaltaminte, insa, se pare ca lumina acea nu vine.
Daca credeti ca moartea schimba oamenii, atunci v-ati inselat, Alona Dare a ramas aceeasi perosoana, doar ca acum e si mai rau.
Dar acum pe bune, oricine s-ar simti furios daca ar afla ca chiar dupa inmormantare, cea mai buna prietena  s-a cuplat cu iubitul ei, si pe de asupra ratatul scolii ii rade in fata.
Dar, hei, daca Will Kilian ii rade in fata atunci inseamna ca il poate vedea chiar si moarta. Ei bine, de aici o sa inceapa strania relatia dintre ei doi.
Will are puterea  de a comunica cu fantome, dar nu numai atat, le poate chiar si atinge, parca in apropierea lui acestia ar avea un corp.
Mi-a placut totul la aceasta carte, incepand de la coperta pana la continut, personaje, stilul de scriere. Stacey Kade este o scriitoare foarte talentata.
Relatie dintre Alona si Will a fost tot odata stranie dar si amuzanta si foarte draguta.
Citind cartea incetul cu incetul ne dam seama ca Alona nu este chiar asa de superficuala precum am crezut la inceput.
Ea il va ajuta pe Will sa-si dea seama ca nu neaparat trebuie sa fuga de soarta lui si de fantome, asa cum a facut intraga lui viata, cu ajutorul Alonei, el realizeaza ca fantomele au ramas captivi pe pamana ca au un lucru nerezolvat, si daca el le va ajut atunci ei pot sa paseasca in lumina.
Will este insa macitat si de o culpa pentru ca nu a putut sa il ajute pe Lily, o fata din triolul ratatilor format din el, Joonie si Lily, care este acum in coma. Si pe deaspura o alta fantoma incearca din rasputeri sa il necejeasca. Dar poate ca aceea fantoma nici nu este chiar o fantoma.  Ei bine cu Alona, cu fantoma stranie, si cu un psihiatru pe capul lui, Will chiar incearca ca sa nu innebuneasca. Mai ales ca incepe sa simta ceva pentru Alona
Cum am mai spus, mi-a placut foarte mult cartea, nu trebuie sa o ratati nici voi, este o lectura usoara, plina de umor si replici amuzante.
Mai am un singur lucru sa va spun, FACETI ROST DE ACEASTA CARTE CAT MAI REPEDE POSIBIL.

Titlu: Naluca si Naucul ( Naluca si Naucul #1)
Titlu original: The Ghost and the Goth ( The Ghost and the Goth #1)
Autor: Stacey Kade
Pagini: 286
Editura: Leda
Traducere: Sorin Petrescu
Punctaj 5/5
Comanda: Leda, Libris
23 de gânduri despre „Recenzie: Naluca si Naucul de Stacey Kade

Lasă un răspuns

