Recenzie: Banchetul Nebunilor de Rachel Caine

Aceasta carte mi-a fost oferita de editura Leda pentru recenzie. Multumesc mult.

Am reusit sa citesc si eu volumul patru din seria Vampirii din Morganviile, stiu ca acest volum a aparut de ceva timp, dar sincer nu am nici o idee de ce nu am citit-o mai devreme.
Sincera sa fiu nu am crezut ca o sa spun, dar acest volum a fost…..superba. Pe bune, nu puteam sa-l las din mana. Avea o actiune asa de alerta ca eu doar ma prindeam de cap si ziceam, hei, mai odihniti-va si voi un pic.
Acest volum a fost plina de actiune, nu ma puteam plictisi nici o clipa, cred ca nu am mai citit o cartea care sa aiba atat de mult actiune.
Volumul trei s-a terminat cu aparitia lui Bishop, tatal Ameliei in Morganville. In acest volum aflam mai multe detalii despre el.
El face parte din randul vampirilori batrani, chiar mai batran decat Amelie, fondatoarea si conducatoarea orasului. Dar el nu a venit singur, ci acompaniat ci doi vampiri malefici, Ysandre si Francois.
Dupa aparitia acestuia in oras, toti vampirii au devenit foarte agitati, chiar si Oliver despre care nu pot sa zic ca era un vampir foarte buna, se alieaza cu Amelie impotriva lui Bishop.
Mi-au placut faptul ca personajele au fost foarte bine conturate. Bishop intruchipeaza peronajul malefic care incearca sa o detroneze pe Amelie, sau poate vrea mau mult de atat? Ei bine va zic eu ca vrea mai mult.
Claire intra iar in pielea eroinei care neinfricata incearca sa-si salveze parintii, care tocmai s-au mutat in oras, de ghearele lui Bishop, insa ea mai are de confruntat cu Ysandre, care incearca sa puna mana pe Shane, iubitul lui Claire.
Cu ocazia sosirii lui Bishop, se organizeaza un banchet unde sunt invitati toti vampirii din oras, si care trebuie sa vina insotiti de insotitori umani. Dar oare ce? Voi ce credeti?
Si Claire, chiar daca Amelie i-a interzis sa participa la banchet, ea ignora acest lucru si impreuna cu Myrnin, da ati auzit bine, Myrnin, „nebunul” Miyrnin care a iesit din celula lui, pretinzand ca nu mai e asa de „nebun” dupa ca Claire i-a adminsitrat o doza din noul „medicament” si cum banchetul era un bal mascat, mai bine nu va zic in ce s-au imbracat ei, sau ceilalti, dar trebuie sa zic ca nu au lipsit costumele de preot, zorro, urs si multe altele.
Mi-a placut atmosfera tensionata a banchetului, aproape toate personajele cartii adunati intr-un singur loc, deja stiam ca o sa se intample ceva care va schimba totul. Si am avut dreptate, se intampla multe lucruri asteptate/neastepta, un personaj foarte important este aproape ucis, iar orasul este aproape la ruina.
Eu una abia astept sa ma apuc de volumul cinci, sunt curioasa cum vor evolua lucrurile.

Titlu: Banchetul nebunilor ( Vampirii din Moarganville #4)
Titlu original: Feast of Fools ( The Morganville Vampires #4)
Autor: Rachel Caine
Pagini: 380
Editura: Leda
Traducere: Adrian Deliu
Punctaj: 5/5
Comanda: Leda, Libris
16 gânduri despre „Recenzie: Banchetul Nebunilor de Rachel Caine

    1. Eu am fost putin sceptica in legatura cu aceasta serie, dar pot sa spun ce este superba devine din ce in ce mai buna cu fiecare volum. Neaparat trebuie sa faci rost de aceasta serie.

Lasă un răspuns

