Concurs Libris de 8 martie

Iata ca m-am intors cu un nou concurs sponsorizat de libraria online Libris.

Puteti castiga orice carte (engleza sau romana) in valoare de 40 de lei.

Cred ca ati aflat deja ca libraria online Libris ne ofera si o varitate mare de carti in engleza, asa ca puteti alege si  carte in engleza dar sa nu depaseasca valoare de 40 de lei.

Tot ce trebuie sa faceti este sa-mi lasati la acest post un comentariu si sa-mi trimiteti  linkul la cartea care doriti sa-l castigati (poate sa fi si carte in engleza) si sa-mi scrieti si de ce doriti cartea respectiva, ce v-a determinat sa-l alegeti.

Castigatorul va fi ales prin tregere la sorti.

Concursul de desfasoare intre 8-16 martie 2012

Mult succes!

88 de gânduri despre „Concurs Libris de 8 martie

  1. http://www.libris.ro/general/dancing-with-the-devil-9780749908942–c8292–p407370.html
    cartea se numeste dancing with the devil
    imi place sa citesc….si nu renunt nici daca e o carte in limba engleza;din pacate la mine in oras carti ca acestea nu prea se gasesc…
    cand am vazut concursul am zis ca neaparat trebuie sa-mi iau o carte in engleza…
    cautand am dat de aceasta carte…m-a atras in primul rand numele cartii…din cate am citit recenzia si chiar mi-a placut…imi plac cartile cu vampiri…i love it…din cate am inteles se poate forma un triunghi amoros:-p si am zis de ce nu????plus ca s-o citesc in engleza parca e mai bine…asta e parerea mea;)
    ma bucur mult de acest concurs…………..sper ca voi castiga….ar fi pentru prima data:D

  2. http://www.libris.ro/literatura-universala/-sa-ucizi-o-pasare-cintatoare–harper-lee-POL973-46-1731-9–c7509–p362599.html

    In ultima vreme am citit doar carti fantasy/YA, si sincer m-am cam plictisit de vampiri, varcolaci si fantome. Am inceput sa citesc recomandarile altor persoane, iar dintre toate cartile despre care am citit cel mai mult m-a impresionat Sa ucizi o pasare cantatoare. Cartea are un subiect interesant, complex, si sincer sunt curioasa daca chiar e asa de buna cum spun altii.

  3. Carte : http://www.libris.ro/literatura-universala/uratii–scott-westerfeld-COR978-973-128-371-5–c7509–p377383.html

    De ce vreau aceasta carte?Dupa ce am citit descrierea,care mi-a atras atentia,am vazut atatea recenzii cu pareri bune despre Uratii ,incat imi doresc sa o citesc si eu.Nu doar recenzii din Ro,ci si din strainatate.Sunt curioasa sa aflu ce se intampla.De cand a aparut la editura Leda ma tot tenta gandul sa o cumpar,dar mereu gaseam alta carte si practic uitam.Asa ca am decis sa incerc la acest concurs si poate am noroc.

  4. Cartea: „Naluca si Naucul” de Stacey Kade http://www.libris.ro/literatura-universala/naluca-si-naucul–stacey-kade-LED978-973-102-432-5–c7509–p494127.html
    Hm…simplu.Imi doresc aceasta carte pentru ca suna dementaial!!Pur si simplu cand am vazut ca o publica Leda am sarit in sus de bucurie ca arsa,pentru ca descrierea este attaaat de interesanta si de amuzanta incat nu vreau sa-mi imaginez cum e cartea!Apoi,m-am intristat pentru ca stiam ca va dura ceva pana cand am sa o citesc.Sper ca (,) cu ajutorul tau si al celor de la Libris,sa o citesc si eu.Plus ca,o prietena care o citeste mi-a zis ca e superba si ca a ras mult la carte,si m-a facut si mai curioasa.Cred ca voi gasi in „Naluca si Naucul” cartea perfecta!
    Multumim de concurs si La multi ani pentru ieri! 😀

  5. http://www.libris.ro/authors-s/all-the-things-we-didn-t-say-9780007304486–c8296–p411833.html

    Imi doresc acesta carte in mare parte datorita faptului ca mi-au placut la nebunie cartile Sarei Shepard. Mintea ei este geniala: creeaza puzzle-uri indescifrabile, la care adauga prietenii secrete, legaturi de familie si viata amoroasa. Cartile ei arata cum roata destinului se poate intoarce impotriva ta, sau cum un om poate fi la locul, timpul si cu persoana nepotrivita.
    Consider ca acesta carte m-ar uimi si ea la fel ca toate celelate carti ale Sarei, daca as avea sansa de a o citi.

  6. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Mi.ar placea sa imi intregesc biblioteca mea persoanala . cu inca o carte Damnare, De ce ? Pentru ca am citi numeroase recenzii si persoanele care a reusit sa „frunzareasca” aceasta carte au avut numai pareri de bine si nu a dezamagit pe nimeni.
    Eu iti multumesc pentru sansa de a participa la concurs .. si Librariei Online Libris
    http://www.libris.ro/literatura-universala/damnare–lauren-kate-LIT973-675-970-3–c7509–p366618.html

  7. Buna cartea ce mi-o doresc de foarte multa vreme este : http://www.libris.ro/literatura-universala/uratii–scott-westerfeld-COR978-973-128-371-5–c7509–p377383.html

    De ce ? Pai …. este vreun motiv pentru care imi place sa citesc ? da . Sunt 1000 de motive , insa nu toate pot fi spuse .
    Imi doresc foarte mult aceasta carte pentru ca , in primul rand am auzit de ea cu mult timp in urma , iar apoi , cand a aparut si la noi , subiectul cartii m-a fascinat complet . Apoi , am citit recenzii si pareri foarte bune despre aceasta carte , asa ca mi-am spus ca TREBUIE sa o am . Din pacate , stau cam prost cu partea financiara , si asta m-a indemnat sa mi-o doresc si mai mault si sa particip la multe concursul la care , din pacate nu am reusit sa o castig . Dar inca mai sper si asta e tot ce mi-a mai ramas . Speranta .

  8. Acum am observat, ca puteam sa va trimit si dintr-un cont WordPress, astfel ca alegeti oricare dintre cele 2 postari (unul poate fi sters).

    Va felicit pentru usurinta cu care va realizati concursurile, realizate pentru a castiga o carte si nu pentru a creste un trafic pe un blog !
    Cartea dorita: http://www.libris.ro/literatura-universala/uratii–scott-westerfeld-COR978-973-128-371-5–c7509–p377383.html
    P.S. Uneori si uratenia poate fi o virtute…

  9. Exista totusi o diferenta de user: hoyad si horade (va rog lasati doar unul dintre posturi si sa-l „cosmetizati” astfel incat sa ramana decat raspunsul). Multumesc pentru intelegere.

  10. Cartea pe care mi-as dori sa o castig este The Shadow Reader de Sandy Williams:
    http://www.libris.ro/general/shadow-reader-9781937007010–c8144–p454986.html

    Doresc aceasta carte deoarece am reusit sa citesc cateva pagini din ea si mi-au placut enorm de mult! Descrierea cartii este foarte interesanta iar coperta este foarte frumoasa 😀 Cred ca autoarea este geniala si vreau sa imi adeveresc vorbele citind cartea ei 😀

    Succes tuturor!

  11. Mi-ar placea sa castig cartea Lake of Dreams scrisa de Kim Edwards. Imi doresc sa o castig pentru ca am auzit ca este o carte extraordinara.

  12. http://www.libris.ro/literatura-universala/cele-noua-vieti-ale-lui-chloe-king–cartea-intai-LED978-973-102-395-3–c7509–p374511.html

    Imi doresc aceasta carte Pentru ca :
    1.Autoarea mi se pare o persoana deosebita si o admir foarte mult. 🙂
    2.Cartea ne arata cum din cauza unei simple dorinte viata ni se poate schimba imediat. Ne arata ca oricat am fugii de destin tot acolo ajungem.In carte realul se imbina cu fantezia imperceptabil si aceasta „simpla” chestie te face sa vrei aceasta carte,asa mi se intampla si mie.
    3.As vrea sa vad diferenta dintre carte si serial.

Lasă un răspuns

