Precomanda Rapirea, volumul 2 din Cele noua vieti ale lui Chloe King mumai la Leda

Precomanda acum Rapirea, volumul doi din Cele noua vieti ale lui Chloe King de Liz Braswell si ai 25% reducere + transport gratuit prin curier.

13 gânduri despre „Precomanda Rapirea, volumul 2 din Cele noua vieti ale lui Chloe King mumai la Leda

      1. depinde de fiecare persoana…si de momentul in care citesti….nu am citit foarte mult…daca am timp am sa ma apuc din nou de ea si daca vrei ( si nu ai cumparat-o pana at) iti spun ce parerea am despre carte….acum caut ce sa citesc…am inceput mai multe…dar nu se potrivesc, nu acum…poate o sa incep asta 🙂 mi-ai dat o idee. thx

Lasă un răspuns

