Castigatorii concursului de Dragobete

Cred ca sunteti cu totii curiosi cine sunt oare castigatorii concursului de Dragobete. De data aceasta am ales metoda Roxanei de a alege castigatorii si am facut si eu biletele, de unde am extras numelel castigatorilor. O sa vedeti cum am procedat in video-ul de mai jos.

Castigatorii sunt:

Uratii – Ciocirlan Andreea

Taine de sucub – Mocanu Ramona

Incredibil – Voica Paul

Vreau sa multumesc editurii Leda pentru cartile oferite.

Aici puteti vedea extragerea, video-ul e putin neclar ca am facut cu web cam-ul.

As dori sa mai fac cateva precizari in legatura cu ce carti ati dori sa apara si la noi.

Black Dagger Brotherhood, Vampire Kisses , Shatter Me, Once a witch va aparea anul asta la editura Leda

Silence(Tacere) de Becca Fitzpatrick va aparea cred ca in luna mai la editura Litera

Seria Wicked Lovely (Fascinatie) de Melissa Marr e aparuta deja la editura Rao (primele doua volume)

 

15 gânduri despre „Castigatorii concursului de Dragobete

    1. Da, eu asa am auzit ca trebuie sa apara in aprilie, dar ince nu e 100% sigur, perioada in care sigur trebuie sa apara este aprilie-mai. Eu sper sa fie aprilie;))

Lasă un răspuns

