Book Haul (2)

Stiu ca demult nu am mai postat in aceasta rubrica, si imi cer scuze pentru asta. Dar cred ca stiti ci voi cum este cand nu ai baterie in aparatul foto sau nu ai timp nici macar sa-si deschizi calculatorul. In fine, nu vreau sa ma justific, o sa incerc de fiecare data cand primesc/cumpar o carte noua sa postez pe blog.

De la editura LEDA/CORINTeens am primit:

1. Stingerea, volumul 7 din Vampirii din Morganvile de Rachel Caine

2. Uratii de Scott Westerfeld

3. Frenezia de Francesca Lia Block

4. Taine de sucub, volumul 5 din Georgina Kincaid de Richelle Mead

5. Incredibil, volumul 4 din Micutele Mincinoase de Sara Shepard

6. Blestemul focului, volumul 1 din Elita Intunecata de Chloe Neil

7. Paranormal de Kiersten White

De la Libraria online Libris am primit:

1. O zi din sapte de Lauren Oliver

Cu revista Bravo, mi-am luat si eu Bloody Valentine de Melissa de la Cruz

De la Mada cu ocazia sarbatorilor de iarna am primit o felicitare si cartea Sunt o Legenda de Richard Matheson. (Mersi mult Mada:* )

De la Andreea, am primit o felicitare cu ocazia Craciunului. Mersi mult.

Cam astea am primit pana acum, coi ce ati mai cumparat/primit?

18 gânduri despre „Book Haul (2)

  1. Frumoase . si interesante una si una eu daca ar trebui sa aleg pe care sa o incep prima data de citit ..:)) nu cred ca m.as decide
    Esti norocoasa:x

Lasă un răspuns

