Un premiu pentru blog

Acest premiu am primit de la Bianca si Adrian, multumesc mult.

1. Aminteste-ti persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei:

Bianca si Adrian, multumesc inca o data.
2. a) Care este produsul de machiaj preferat?
De obicei ma dau doar cu rimel si putin gloss
b)Care a fost trendul preferat in 2011?
Nu prea ma imbrac dupa moda actuala. Imi place sa ma imbrac cu ce imi place, si in ce ma simt bine.
c)Care e desertul tau preferat?
Doar unul? ei e prea putin:)) imi place mult inghetata, ciolocalat si tot ce contine ciocolata aduceti-mi aici :))
d)Culoarea preferata?
Alb, rosu si negru
e)Care este prenumele tau?
Simona
f)Care a fost ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Nayer Ft. Pitbull & Mohombi – Suavemente
g)Pisici sau caini?
Pisici
3.Spune despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog:
Hmm i-a sa ma gandesc:-? sa zicem ca cu gheata si zapada nu suntem in relatii tocmai bune:))
4. Premiaza alte bloguri care crezi ca merita acest premiu:
Nu stiu cine nu a mai primit-o, dar eu dau mai departe lui:

Daniela, Madalina, Julia
5. Asigura-te proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu:
Sa fiti siguri de asta, o le trimit si un mesaj pe mess:D

14 gânduri despre „Un premiu pentru blog

Lasă un răspuns

