Castigatorii concursului de Craciun si Anul nou

Vreau sa-mi cer scuze pentru intrziere, stiu ca trebuia ieri sa afisez castigatorii, dar am intrat in sesiune si de acum inainte o sa am cateva saptamani foarte incarcate si stresante.

Iata castigatorii:

1. Divergent: Gora Celina Georgiana

2. Jocul Minciunii: Cazan Marinela

3. Revelatii: Cristina Capruciu

4. Paranormal: Iobacioiu Nicu

5. Pe jumatate moarta: Barbu Raluca

Castigatorii sunt rugati sa-mi trimita pe simonna70@yahoo.com adresa lor corecta + un numar de telefon. Aveti o saptamana la dispozitie sa-mi trimiteti toate datele.

Stiu ca pana acum nu am mai facut dar de data aceasta vreau sa dau si raspunsurile corecte, ca sa nu existe neintelegeri.

Deci, raspunsul corect pentru:

1. Divergent era sa-mi scrieti daca v-ar placea sau nu sa traiti intr-o lume distopica.

Tin sa specific ca au fosti cativa care au scris doar numele si atat, nu am mai scris si cerinta ceruta. ei care au facut asa ceva i-am descalificat. Imi pare rau.

2. La Jocul Minciunii a trebuit sa-mi  trimiteti copertile volumului 2 si 3 a seriei The Lying Game.  Unii au trimis copertile la Micutele Mincinoase ceea ce nu era bine.

3. La cartea Revelatii trebuia sa-mi scrieti ce alte serii de Melissa de la Cruz cunoasteti: Witches of East End, The Ashleys series, Wolf Pact s.a.m.d. Era de ajuns doar una dintre seriile ei sa-mi scrieti.

4. La cartea Paranormal trebuia sa-mi scrieti la ce editura a aparut cartea la noi , era foarte simplu, a aparut la editura CORINTeens. Am observat ca multi au scris Leda, dar editura Leda face parte din Grupul editorial Corint, iar CORINTeens este tot o editura care face parte din acesta. Deci raspunsul corect era CORINTeens.

5. La Pe jumatete moarta trebuia iar sa scrieti ce alte serii de Kim Harrison cunoasteti. Raspunsul corect era The Hollows.

Trebuie sa mai specifica ca cei care nu si-au scris numele cum am cerut au fost desclificati, imi pare rau, dar la acest concurs a trebuit sa-mi scrieti numele.

17 gânduri despre „Castigatorii concursului de Craciun si Anul nou

Lasă un răspuns

