Recenzie: Inceputurile (bazat pe cartile lui L.J.Smith si pe scenariul serialului realizat de Kevin Williamson si Julie Plec)

Aceasta carte a aparut impreuna cu revista Bravo in vara anului trecut, dar doar acuma am avut ocazia ca o citesc.

Sincera sa fiu nu am stiu ce sa astept de la aceasta carte. Am citit primul ciclu din Jurnalele Vampirilor, cat di primul volum din al doilea ciclu, care sincer m-a cam dezamagit. Am fost sceptica in privinta acestei carti.

Cartea prezinta intamplarile relatate din serial si nu din cartile Jurnalele Vampirilor, iar eu cum nu ma uit la serial nu am stiut la se ca ma astept..

Dupa ce am citit acest prim volum din Jurnalele lui Stefan, sincer mi-ar fi placut mai mult ca sa fie scris de L.J.Smith si sa prezinte vietile fratilor din carte si nu din serial.

Am devenit putin confuza acum, dar totusi mi-a placut destul de mult cartea.

Mi-a placut sa aflu ca nu intotdeauna s-au urat cei doi frati.

Damon este fratele mai mare care tocmai s-a intors din armata, el este cam rebel si nu isi asculta tatal. Chiar mi-a placut de el. Am incercat sa compar pe acest Damon din serial cu Damon-ul din carti, si chiar am gasit asemanari. Mi-a placut sa vad cum a evoluat , cum i-a schimbat viata  dragostea pentru Katherine.

Stefan, fratele mai mic, intotdeauna ascultator, insa acum si el se indragosteste de Katherine, fata orfana si prea frumosa ca sa fie fiinta umana. Trebuie sa  admit ca nu prea mi-a placut de Stefan, si la sfaritul acestui volum chiar m-a dezamagit.

Nu am crezut ca tranformarea lui in vampir, chiar il transforma si pe el si este capabil sa comita lucruri chiar rele.

Katherine, este fata orfana care ajunge sa lucuieasca la mosia Veritas in Mystic Falls. Chiar m-au pierdut cateodata pe sirul evenimentelor. Cum eu intotdeauna incercam sa compar acest volum cu cartile seriei, am uitat ca cartea este bazata pe serial. Cum am zis si mai sus mi-ar fi placut ca cartea sa fie un prequel al povestii originale, ca evenimentele sa petreaca in Italia si cu mai mult timp in urma. Dar in fine, nu  putem avea totul.

Deci, de Katherine se indragostesc cei doi frati si de aici va incepe si ura intre ei. Sicera sa fiu nu mi-a placut de Katherine, mi s-a parut egoista ca joaca cu sentimentele fratilor Salvatore.

Prima parte a cartii m-a plictisit putin, a fost lipsita de actiune, doar relata viata lui personajelor, mai spre final insa, chiar mi-a placut, si chiar am fost curioasa ce se vaintampla mai departe.

Finalul chiar m-a surprins, atitudinea lui Stefan m-a dezamagit , dar de Damon chiar mi-a placut. A fost placut sa vad ca nu a fost intotdeauna atat de rau precum pare a fi.

Eu recomand aceasta carte, cei care se uita la serial sunt sigura ca o sa va placa foarte mult. Este usor de citit, iar actiunea se intelege usor. Chiar sunt curioasa ce se va intampla in volumul doi.

Titlu: Inceputurile ( Jurnalele lui Stefan #1)
Titlu original: Origins ( Stefan’s Diaries #1)
Autor: autor fantoma ( bazat pe romanele lui L.J.Smith si pe scenariul serialului  realizat de Kevin Williamson si Julie Plec)
Pagini:283
Editura: Leda (distribuit impreuna cu revista Bravo)
Traducere: Adrian Deliu
Punctaj: 3,5/5
20 de gânduri despre „Recenzie: Inceputurile (bazat pe cartile lui L.J.Smith si pe scenariul serialului realizat de Kevin Williamson si Julie Plec)

  1. Am citit această carte și pot spune că nu este una dintre cele mai…extraordinare. Urmăresc serialul și am observat multele asemănări dintre cele două-carte și serial.
    Îmi place recenzia!

  2. Si eu am citit cartea si mi-a placut mai mult decat „Jurnalele vampirilor”. Ce-i drept, dna Smith putea sa mai lucreze putin la Katherine ca sa ne placa si noua de ea, dar una peste alta a fost ok.
    Frumoasa recenzia!

  3. am citit toate 3 cartile intradevar prima e marfa, a doua e acceptabila dar a treia chiar nu am avut rabdare so termin nush poate pt k era prea banala

  4. O carte de la care nu trebuie sa ai prea multe asteptari. Este usor de citit, interesanta, captivanta si inspirata din serial, dar cam atat. A fost totusi bine sa mai aflam din istoria fratilor Salvatore:)

  5. Nu imi vinde vre unul dintre voi primul volum?Am ramas din pacate fara el si mil dorsec foarte mult iar pe net nu o mai gasesc…

Lasă un răspuns

