Recenzie: Blestemul din Swoon de Nina Malkin

Blestemul din Swoon, volumul 1 din seria Blestemul din Swoon de Nina Malkin

swoon*Carte oferită de editura Leda pentru recenzie. Mulţumesc mult.

Descriere oficială:

Nevoită să se mute din fascinantul New York, oraşul ei natal, în Swoon, un orăşel din Connecticut, în care nu se întâmplă niciodată nimic, Dice se resemnează cu viaţa ei plictisitoare.
Până când verişoara ei, Pen, cade dintr-un copac, moment în care în trupul ei pătrunde spiritul unei fantome…

SINCLAIR YOUNGBLOOD POWERS – PE SCURT, SIN – VINE DIN SECOLUL AL OPTSPREZECELEA PENTRU A SE RĂZBUNA…

Curând, lucrurile o iau razna: Dice îl eliberează din greşeală pe Sin din trupul verişoarei sale, locuitorii din Swoon încep să fie pedepsiţi pentru păcate ale strămoşilor lor şi, pentru ca situaţia să se complice şi mai mult, Dice se îndrăgosteşte de Sin.

Recenzie:

Cartea asta am citit-o de ceva vreme, dar sinceră să fiu habar nu aveam cum să mă apuc să-i scriu o recenzie.

Este ceva diferit de ce am citit până acum şi chiar m-a surprins în mod plăcut.

Autoarea Nina Malkin combină problemele cu care se confruntă adolescenţii din ziua de azi cu paranormalul.

Candice, pe scurt doar Dice, este o fată de şaptesprezece ani care trăieşte în Swoon, un oraşel din Connecticut, unde nu se întamplă niciodată nimic. Este un oraş tipic, cu oamenii normali care nu au secrete de ascuns. Însă chiar şi perfectul are ceva urât în el.

Verişoara ei, Pen, este o fire mai rebelă şi când într-o zi cade de pe un copac, totul se schimbă, deoarece trupul ei va fi „gazda” lui Sinclair, pe scurt Sin. El este o fantomă din secolul al XVIII-lea şi vrea răzbunare.

Chiar m-au amuzat prescurtările astea de nume, se pare că fiecare persoană din oraş are o poreclă.descărcare

Dice se îndrăgosteşte de Sin, însa el este şiret iar Dice îl eliberează din greşeală.

Acum că Sin are propriul lui trup, poate să înceapă răzbunarea.

Lucruri sinistre încep să se întâmple în orăşelui linşitit.

Chiar mi-a plăcut originalitatea poveşti, am putut intra în atmosfera cărţii destul de uşor. Cartea asta are ceva creepy în ea.

Dice este un personaj puternic, în ciuda dragostei pentru Sin, ea ştie că ceea ce face el este greşit şi trebuie să-l oprească.

Mi-a plăcut şi de Sin, chiar dacă el este băiatul rău care vrea să se răzbune pe toţi, el are grija de Dice chiar dacă în nenumărate rânduri o face să sufere.

Trebuie să admit ca au fost nişte capitole care m-au plictisit dar în general cartea este foarte interesantă.

Finalul chiar mi-a placut, este diferit de finalurile cu happy-end unde eroina traieşte fericită până la adânci bătrâneţi cu prinţul ei.

Citat:

„-Salut, scumpo

-Ruby? Nu, Paris Hilton. Cine credeai? Doamne, ce supărată sunt pe tine în clipa asta!”

Ce mi-a plăcut: atmosfera sinistră, faptul că este diferită de tot ceea ce am citit până acum
Ce nu mi-a plăcut: unele capitole sunt puţin plictisitoare, unele personaje sunt puţin enervante

Punctaj: 3/5

Titlu: Blestemul din Swoon ( Blestemul din Swoon #1)
Titlu original: Swoon ( Swoon #1)
Autor: Nina Malkin
Pagini: 381
Editura: Leda                                    
Traducere: Bogdan-Alexandru Sasu si Shauki Al-Gareeb
Comanda aici.
Coperta originală
14 gânduri despre „Recenzie: Blestemul din Swoon de Nina Malkin

  1. Oricum…ca de obicei, îmi place coperta. (asta mă atrage prima dată la o carte, așa că să nu te superi că repet obsesiv) Deși nu e bine ”Nu judeca o carte după copertă!, dar…așa sunt:D

  2. Am citit-o asta vara si m-a enervat rau de tot. Nu-mi amintesc ce anume mi-a dat starea asta, dar citindu-ti recenzia parca mi-a mai trecut, si am vazut cartea cu alti ochi. Poate ca totusi nu a fost atat de rea cum mi s-a parut 🙂

Lasă un răspuns

