Recenzie: Revelatii de Melissa de la Cruz

Vreau sa multumesc editurii Leda pentru aceasta carte.

Abia am asteptat sa apara acest volum din Sange Albastru, eram foarte curioasa ce se intampla mai departe.

Schuyler acum traieste cu familia Force, si ii este greu sa vada in fiecare zi iubirea ei imposibila pe Jack alaturi de sora lui Mimi caruia ii este sortit.

Bunicul ei , Lawrence e devenit Regis, conducatorul Conclavului, insa cei cu Sange Argintiu sunt din ce in ce mai amentitatoare.

Dupa ce Dylan s-a intors, Bliss incearca sa il ascunda, dar se pare ca s-a intamplat ceva foarte grav cu el, deoarece se comporta parca r fi posedat. Dar si Bliss ar problemele ei, dooarece ceva incearca sa puna stapanire pe mintea ei.

Mi-a placut foarte mult acest volum, a fost superba. Nu credeam ca o sa-mi placa aceasta serie, dar m-am atasat foarte mult de ea.

Lawrence calatoreste in Rio de Janeiro deoarece se pare ce cei cu Sange Argintiu planuiesc ceva, si anume sa elibereze pe Croatan din muntele Corcovado.

Mi-au placut momentele cand Schuyler se intalnea in secret cu Jack, , cartea este plina de actiune, nu te poti plictisi de ea.

Este usor de citit si  vei trai cu personajele fiecare moment.

M-am atasat de toate perosnajele, chiar si de Mimi care este uneori cam nesuferita.

Rio de Janiero va fi punctul unde se va intampla multe lucruri importante, multe personaje vor pieri, Bliss isi va dea seama ce mostru se ascunde in interiorul ei, sau oare chiar ea este acel monstru? Schuyler isi da seamama de ceva important dar tot odata  va face un pas care ii va sfasai inima, dar cu toate acestea ceva si  mai diablolic si mai rau decat un Sange Argintiu este eliberat.

Ce se va intampla acum cand nimeni nu este in siguranta, nici chiar vampirii?

Cum am mai spus, este superba, seria devine din ce in ce mai interesanta, abia astept urmatorul volum.

 

Titlu: Revelatii ( Sange Albastru #3)
Titlu original: Revelations ( Blue Bloods #3)
Autor: Melissa de la Cruz
Pagini: 285
Editura: Leda
Traducere: Madalina Andrei
Punctaj: 5/5
Comanda aici si aici
8 gânduri despre „Recenzie: Revelatii de Melissa de la Cruz

  1. Deabia am terminat primul volum..sunt tare suparata pana il voi gasi si pe urmatorul la biblioteca…..ca de, nu le pot cumpara deocamdata..dar chiar imi place seria

  2. Urmeaza Volumul 4, Mostenirea Van Alen, care m-a plictisit in primele capitole. Probabil imi doresc prea tare sa ajung la actiune cand am incheiat volumul dinainte cu DITAMAI actiune. Cartea incepe prea moale la cateva luni dupa intamplarile din volumul anterior si pentru ca n-am facut pauza intre ele mi-a cam taiat elanul. Eu le citesc in engleza, sa nu va speriati, n-au aparut inca, sper sa imi trezeasca iar curiozitatea, intre timp m-am apucat de Chloe King, tot in engleza, poate o sa ma ajute pauza asta…

Lasă un răspuns

