Recenzie: Pe jumatate moarta de Kim Harrison

De curand am terminat aceasta carte si pot sa zic ca este superba, mi-a placut foarte mult, chiar nu ma asteptam la asta.

Este ceva diferit fata de ceea ce am citit pana acum.

Madison este o fata care abia a implinit saptesprezece ani. Dar in ziua ei de nastere este ucisa de catre un spintecator al intunericului. Dar ea ii fura amuleta acestuia care ii da iluzia unui corp, chiar daca este moarta.

Sunt doua tipuri de spintecatori, cei ai luminii si cei ai intunericului. Spintecatorii luminii incearca sa salveze vietile oamenilor pe care spintecatorii intunericului vor sa ucida.

Madison este acum captiva pe pamant, dar cu ajutorul amuletei, ea poate tine la distanta  „aripile negre” care ii prada sufletul celor morti.

Insa spintecatorii intunericului sunt pe urmele ei, deoarece amultea apartinea conducatorului lor, lui Kairos.

Mi-a placut de Madison, este un personaj curajos, gata sa salveze pe altii, chiar daca ea insasi are nevoie sa fie salvata.

Barnabas, un spintecator al luminii incearca sa invete trucuri prin care ea poate comunica cu el cu ajutorul gandurilor, dar se pare ca ceva este in neregula.

Ea primeste un inger pazitor, Grace, care este foarte amuzanta, tot compunea citate si versuri rimate pe seama lui Madison. Mi-a placut foarte mult de Grace.

Lucrurile pare sa se complice cand Nakita, o spintecatoare a intunericului incearca sa o duca la Kairos, si aici este implicat si Josh, un amic al ei.

De aici incepe cursa pentru a tine in siguranta pe Josh, si ea insasi sa se fereasca de Nakita si Kairos.

Insa ea insasi va descoperi un secret pe care doar Kairos stia si care este de fapt motivul pentru care el a ucis-o pe Madison.

Cum am zis si mai sus, este o carte superba, chiar nu mai am cuvinte, nu credeam ca o sa-mi placa asa de mult. Daca pana acum nu ati fost sigur ca vreti sa citit aceasta carte, nu mai stati pe ganduri. Merita pe deplin sa cititi, sunt sigura ca nu veti regreta.

Eu abia astept volumul doi, mi-a placut finalul volumului unu, sunt sigura ca editura Leda va scoate repede deci nu cred ca mai am mult de asteptat :d

Titlu: Pe jumatate moarta ( Madison Avery #1)
Titlu original: Once dead, twice shy ( Madison Avery #1)
Autor: Kim Harrison
Pagini: 252
Editura: CORINTeens
Traducere: Laura Blebea
Punctaj:5/5
Comanda aici si aici.

 

7 gânduri despre „Recenzie: Pe jumatate moarta de Kim Harrison

Lasă un răspuns

