Recenzie: Caderea de Liz Braswell

Vreau sa multumesc editurii Leda pentru aceasta carte.

Moartea chiar poate schimba viata unei fete? Cu siguranta da.

Chloe King este o fata care abia a implinit saisprezece ani. Viseaza sa isi gaseasca un iubit si  sa traiasca tipica varsta a adolescentei.

Insa intr-o zi cade din cel mai inalt turn din San Francisco si moare…….dupa care invie.

Crezand ca supravieturirea este doar un noroc ea incearca sa-si traiasca viata de parca nu s-ar fi intamplat nimic. Dar este cam greu sa pretinzi ca esti normala cand iti cresc ghiare si poti vedea noaptea.

La inceput m-a plictisit putin cartea, insa mi-a placut modul in care autoarea descrie pas cu pas transformarea lui Chloe.

Lui Chloe ii plac din ce in ce mai mult noile ei puteri insa Ordinul a Zecea Lama este pe urmele ei. Dar oare cine sunt acestia si de ce vor sa o omoare?

Pericolul este mai aproape decat isi poate imagina.

Este o carte foarte interesanta, captivanta. Mi-ar fi placut sa contina mai multe informatii despre mitologia egipteana dar poate in a doua carte vom afla mai multe despre acest lucru.

Mi-a placut de Alek, era tipicul baiat popular, ravnit de toate fetele. Si Brian era ok, mi-a placut caciula lui cu urechi de pisica. Insa se pare ca si el ascunde ceva, la fel si Alek.

La serial inca nu m-am uitat, am vrut prima data sa citesc cartea, dar chiar sunt curioasa de serial.

Eu recomand aceasta cartea, este o lectura usoara si captivanat, va va placea de Chloe si de aventurile ei. Cu siguranta veti fi foarte foarte curiosi de unde vin puterile lui Chloe si daca mai sunt si alti la fel ca ea.  Deci nu mai stati pe ganduri si puneti-va la citit:D

Titlu: Caderea ( Cele noua vieti ale lui Chloe King #1 )
Titlu original: The Fallen ( The Nine Lives of Chloe King # 1)
Autor: Liz Braswell
Pagini: 286
Editura: Leda
Traducere: Adrian Deliu
Punctaj: 4/5
Comanda aici si aici
10 gânduri despre „Recenzie: Caderea de Liz Braswell

  1. La inceputul cartii era in calduri, de aia se purta asa :)) Mie mi-a placut si m-a captivat atat de tare ca am ajuns la volumul doi deja….de abia astept sa ajung la sfarsit ca serialul s-a terminat prea brusc si dezamagitor 😦

  2. Volumul doi e plin de intrebari si secrete si pericole. Chloe intra in lumea din care face parte si incearca sa inteleaga cat mai bine cine e si de unde vine. Isi face o noua prietena si multi, foarte multi inamici. O sa va fac un scurt rezumat si cand termin treiul 😀

  3. Volumul 3 iti raspunde la toate intrebarile. M-am bucurat ca lucrurile au luat intorsatura pe care eu am sperat-o, si probabil orice cititor o spera, si ca nu a intortocheat si mai mult povestea.

Lasă un răspuns

