Concurs de Craciun si Anul Nou

De astazi puteti participa la concursul de sarbatori.  Cu ajutorul editurii Leda v-am pregatit carti frumoase pe care le puteti castiga.

Deci sa vedem care sunt acestia.

1x Divergent de Veronica Roth ( As vrea  sa-mi scrieti intre 5-10 randuri daca v-ar placea sa traiti intr-o lume distopica )

1x Jocul Minciunii de Sara Shepard ( Vreau sa imi trimiteti copertile volumelor 2 si 3 din SUA )

1x Pe jumatate moarte de Kim Harrison (Ce alta serie scrisa de Kim Harrison cunoasteti? )

1x Paranormal de Kierstin White (  La ce editura a aparut Paranornal? ATENTIE aici (vreau editura de la noi in tara) )

1x Revelatii de Melissa de la Curz ( Ce alta serie scris de Melissa de la Cruz cunoasteti? )

Pentru a putea castia una dintre aceste carti trebuie sa-mi raspundeti corect la intrebarea cartii respective si sa imi trimiteti pe adresa simonna70@yahoo.com impreuna cu numele vostru real ATENTIE daca nu scrieti numele nu veti putea intra la tragerea la sorti.

La subiectul mailului va sa scrieti Concurs……… (si numele cartii pe care ati vrea sa-l castigati : Divergent, Jocul Minciunii, Revelatii, Pe jumatate moarta, Paranormal)

Puteti participa pentru toate cele 5 carti dar va rog sa-mi trimiteti mailuri separate.

Concursul se desfasoara intre 21 decembrie 2011 – 15 ianuarie 2012.

Mult succes.

21 de gânduri despre „Concurs de Craciun si Anul Nou

Lasă un răspuns

