Castigatorul concursului Libris

Cum am mai spus in intr-un alt post am niste probleme cu internetul, mai prind si eu cate o zi cand imi merge cat de cat si atunci apus sa postez, dar sunt zile cand nu imi merge deloc :((. Sper sa se rezolve aceasta problema cat de curand.

Va rog sa ma scuzati ca nu mai pun imaginea extragerii castigatorului cu random .

Castigatorul este….Balaban Claudia 

Te rog sa-mi trimiti adresa ta corecta pe simonna70@yahoo.com. Daca in curs de trei zile nu primesc adresa, sunt nevoita sa aleg un alt castigator.

2 gânduri despre „Castigatorul concursului Libris

Lasă un răspuns

