Recenzie: Jocul Minciunii de Sara Shepard

Vreau sa multumesc editurii Leda pentru carte.

Dupa ce am terminat de citit cartea, am ramas pur si simplu uimita, nu am crezut ca o sa-mi placa asa de mult. A fost superba.

Sara Shepard este o autoare geniala,  volumele din Micutele Mincinoase mi-au placut foarte mult, si ma intrebam oare cum o sa fie Jocul Minciunii.

Povestea m-a captivat inca de la primele pagini.

Emma este o fata care intraga ei viata a avut fel si fel de parinti adoptive. Insa ea viseaza ca intr-o buna zi sa intre la facultate si sa scape de tot.

Insa intr-o buna zi viata ei se rastoarna cu susul in jos cand vede un video in care o fata este sugrumata si ucisa si ceea ce este si mai sinsitru este ca fata din video arata exact ca ea.

Sutton, este sora geamana a Emmei, insa nu va putea sa o cunoasca niciodata deoarece ea este ucisa. Insa nimeni nu pare sa stie aces lucru deoarece toti o confunda pe Emma cu ea.

Mi-a placut ca fantoma lui Sutton traieste prin Emma, vede ce vede si Emma si este acolo unde este si Emma.

Emma este fortata de ucigasul lui Sutton sa pretinda ca ea este Sutton.

Lucrurile par sa se complice si mai mult deoarece Emma crede ca cineva cunoscut i-a ucis sora, cineva care pretinde ca este prietena cu Sutton.

Sutton ma aminteste de Alison din Micutele Mincinoase, si ea este plina cu secrete si a facut lucruri pe care nu ar trebui sa fie mandra.

Toata lumea pare sa o ureasca in tacere pe Sutton, chiar prietenele ei si propria ei sora, Laurel.

Nimeni nu este cine pretinde sa fie, toata lumea ascunde ceva iar Emma se intreaba cum a putut sa cada in aceasta plasa de minciuni.

Emma incepe sa se simta atrasa de Ethan, un baiat care a cunoscut pe Sutton, dar oare si el ascunde ceva in legatura cu moartea ei?

Oare va reusi Emma sa pretinda ca este Sutton fara sa cunoasa viata adevarata a surorii ei? Dar daca fiecare persoana minte atunci ea de ce sa nu o faca?

Deci…..sa inceapa jocul minciunii!

Recomand tuturor aceasa carte, cum am spus si mai sus , mi-a placut foarte mult, cred ca a devenit una dintre seriile mele preferate, abia astept urmatorul volum.

Titlu: Jocul Minciunii (Jocul Minciunii #1)
Titlu original: The Lying Game (The Lyng Game #1)
Autor: Sara Shepard
Pagini: 313
Editura: Leda
Traducere: Sorin Petrescu
Punctaj: 5/5
Comanda aici si aici.
16 gânduri despre „Recenzie: Jocul Minciunii de Sara Shepard

  1. Suna bine. Chiar foarte bine 🙂 Si e diferita fata de serial(sau, ma rog, ce a aparut din el). Ce ar trebui sa citesc mai intai: Jocul minciunii sau Micutele mincinoase? Nu am inceput inca nici o serie si sunt chiar curioasa care ar fi mai buna

    1. Da, e foarte buna cartea, nu pot compara cu serialul deoarece eu inca nu m-am uitat la serial. Micutele mincinoase cat si Jocul Minciunii, sunt foarte frumoase. Unii care s-au uitat la serialul Pretty Little Liars au spus ca ii place mai mult serialul, dar mie imi plac mai mult carile care sunt destul de diferite de serial. Nu as putea care serie ar fi mai buna dintre cele doua, mie imi plac ambele foarte mult. Eu iti recomand sa citesti ambele serii, dar ca inceput, ai putea incepe cu Jocul Minciunii, sunt sigura ca o sa-ti placa:)

    2. Da, e foarte buna cartea, nu pot compara cu serialul deoarece eu inca nu m-am uitat la serial. Micutele mincinoase cat si Jocul Minciunii, sunt foarte frumoase. Unii care s-au uitat la serialul Pretty Little Liars au spus ca ii place mai mult serialul, dar mie imi plac mai mult carile care sunt destul de diferite de serial. Nu as putea care serie ar fi mai buna dintre cele doua, mie imi plac ambele foarte mult. Eu iti recomand sa citesti ambele serii, dar ca inceput, ai putea incepe cu Jocul Minciunii, sunt sigura ca o sa-ti placa:)

  2. Am citit cartea si sunt de acord cu tine! Superba!:X
    Am vazut si 6 episoade din serial,insa nu mi-a placut deoarece in primul rand Sutton este in viata,si ea fuge in LA sa o caute pe mama lor etc,si i-a stricat tot farmecul:|

  3. azi am citit jumatate de carte.tare interesanta.si am vazut un episod…asa este.i au stricat farmecul cu sutton in viata..oricum moare dar nu asa fain cum e in carte..

  4. buna,vreau sa fac o alegere cu ajutorul vostru:care carte sa mi-o iau,”Divergent” sau ”Jocurile minciunii”.In plus,cite volume are opera de fata?Si este scumpa?Va rog,ajutati-ma sa fac o alegere bunaaa.

    1. Buna,
      Eu recomand ambele cartii. Divergent este o distopie, actiunea este plasata intr-un viitor post apocaliptic. Este o trilogie, la noi in tara au aparut primele doua volume, Diverget si Insurgent. O poti comanda de la editura Leda http://www.grupulcorint.ro/magazin/index.php?dispatch=products.view&product_id=1943
      Jocul minciunii este o serie care momentan contine 6 volume aparute in strainatate, la noi in tara au aparut pana acum 3 volume. Este o serie foarte alerta, eu am citit primele doua volume ale seriei si mi-a placut foarte mult. Acum este o reducere la editura Leda, primele doua volume ale seriei se pot cumpara la un super pret http://www.grupulcorint.ro/magazin/index.php?dispatch=products.view&product_id=2099
      Gandeste-te ce ai vrea mai bine sa citesc, o carte distopica sau una cu secrete si mister.

Lasă un răspuns

