Recenzie: Fata lui Dracula de Dorina Stanciu

Vreau sa multumesc autoarei Dorina Stanciu ca mi-a oferit aceasta carte, mi-o doream sa citesc foarte mult.

Fata lui Dracula este o carte carte te captiveaza inca de la primele pagini. Nu as fi crezut ca o sa-mi placa asa de mult.

Actiunea se plaseaza in Romania, mai exact in Braila. Adelina Marin este o tanara care abia terminase liceul. Insa in ultima zi de scoala se intampala ceva neasteptat, primeste un buchet de flori uscate de la o tiganca batrana si se indragosteste de profesorul Alexandru Vlad, care la randul lui ii va corespunde sentimentele.

Insa un barbat misterios ii pune pe Jal, un tigan sa urmareasca o fata, iar fata este nimeni alta decat Adelina, dar oare ce legatura are acel barbat misterios cu ea?

Mi-au placut mult cum cartea prezinta obiceiurile si traditiile tiganilor, mi-a placut si de Jal care este chiar cinstit in ciuda faptulu ca acceepta “sluja” care ii da barbatul misterios.

Daniel, prietenul si colegul de clasa a Adelinei m-a enervate putin, mai ales atunci cand a incercat sa-i faca rau fetei, dar totusi pana la urma a acceptat ca ea nu il iubeste.

Mi-a placut mult prologul, care prezinta pe Vlad Tepes si cum a blestemat el satra tiganilor din cauza minciunii unei tiganci.

Am crezut ca Laur este un om crud, dar s-a dovedit  ca am crezut rau. El este un om care a trebuit sa poarte pe umeri blestemul satrei, dar in sfarsit a gasit dragostea adevarata pe care il cauta.

M-a surprins foarte mult identitatea barbatului misterios care i-a pus pe Jal sa il urmeze pe Adelina, nu as fi crezut ca este chiar acel om.

Cartea imbina misterul, iubirea adevarata si vechile vraji si blesteme ai tiganilor totul in secolul xxi

Este o carte usor de citit si titlul chiar m-a indus in eroare, chiar am fost surprinsa da semnificatia acestuia.

Ma bucur foarte mult ca am avut ocazia sa citesc aceasta carte, care m-a surprins in mod placut, nu pot decat sa recomand.

Titlu: The Girl of Dracula (Fata lui Dracula)
Autor: Dorina Stanciu            
Pagini: 230
Editura: DorionEpublishing 
Punctaj: 4/5

 

4 gânduri despre „Recenzie: Fata lui Dracula de Dorina Stanciu

  1. Multumesc Simonei pentru recenzie si tuturor celor care au citit deja sau si-au exprimat dorinta de a citi „Fata lui Dracula”. Este o surpriza placuta pentru mine sa descopar ca exista interes si pentru literatura romana moderna si scriitori de origine romana.

Lasă un răspuns

