Recenzie: Altfel de îngeri de Lili St. Crow

Altfel de îngeri, volumul 1 din seria Altfel de îngeri de Lili St. Crow

altfel-de-ingeri1*Carte oferită de editura Leda pentru recenzie. Mulţumesc mult.

Descriere oficială:

DRU ANDERSON NU SE TEME DE ÎNTUNERIC, DEŞI AR TREBUI.

Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede. Dru Anderson a fost dintotdeauna o „ciudată”, călătorind dintr-un oraş în altul împreună cu tatăl ei pentru a vâna lucrurile care mişună şi te atacă în noapte. E o viaţă stranie, dar plăcută — totul însă se schimbă într-un oraş prăpădit şi îngropat în zăpadă din Dakota, când un zombi flămând dă buzna în casă spărgând uşa de la bucătărie. Singură, îngrozită şi simţindu-se ca prinsă în cursă, Dru va trebui să-şi pună mintea la contribuţie şi să se folosească de toată pregătirea ei pentru a rămâne în viaţă. Monştrii s-au hotărât să plece şi ei la vânătoare — şi de data asta, Dru e pe meniul lor. Şansele de supravieţuire? Aproape nule. Dacă Dru nu poate rezista până la ivirea zorilor, atunci jocul e pierdut…

Recenzie:

   „Tata? Un zombie.

   Mama? De mult dispărută.

   Eu? Ei bine, asta e partea înfricoşătoare.

 V-am stârnit intereseul? sper că da

Cartea o prezintă pe Dru Anderson, o fată de şaisprezece ani care trăieşte cu tatăl ei. Până aici totul pare normal. Dar nu este.

Tatăl ei este un vânător, defapt era un vânător a creaturilor supranaturale, până când cineva l-a transformat în zombie şi încearcă să-l ucidă pe Dru.

Ea este ajutată de Graves, un coleg de la şcoală însă şi acest băiat ascunde secrete.

Dru este un personaj puternic, nu degeaba este asemănată cu Rose din Academia vampirilor. În ciuda vârstei fragede, ea ştie cum să se apere de creaturile malefice. Chiar dacă în interiorul ei suferă după tatăl ei, încearcă să pară puternică.

Chiar dacă la început cartea m-a plictisit puţin, pe parcurs m-am adâncit foarte mult în ea, şi abia aşteptam să aflu ce se întâmplă mai departe.

Graves este un prieten adevărat şi curajos, ramâne alături de Dru în ciuda faptului că este speriat şi el.

La unele scene m-a cuprins frica, mai ales că am citit cartea noaptea ;))

Christophe este un alt personaj de care m-am ataşat. El este un djampir – copilul unei femei umane cu un vampir. El pare un băiat misterios, dar care încearcă să o ajute pe Dru.

Mi-au plăcut mult comentariile lui Christophe adresate lui Graves. Chiar dacă la început Dru nu are încredere in el, pe parcurs începe să-l cunoască mai bine. Însă nu au prea mult timp la dispoziţie deoarece Sergej, un vampir bătrân, malefic este pe urmele lui Dru.

Şansele de supravieţuire sunt puţine mai ales că pe urmele lor se afla fel şi fel de creaturi supranaturale.

O cartea palpitantă şi plină de acţiune, eu nu pot decât sa recomand tuturor fanilor Academia vampirilor.

Citat:

“Lucrurile pot să ia o întorsătură. Aşa se întâmplă mereu în lumea normală, iar în Lumea Reala singura diferenţă este că e vorba de creaturi cu colţi şi gheare care se mişcă cu o agilitate fantastică.”

(Dru)

Ce mi-a plăcut: acţiunea, Christophe, Graves

Ce nu mi-a plăcut: unele capitole sunt puţin plictisitoare, uneori Dru mă enerva cu atitudinea ei

Punctaj: 3/5

Titlu: Altfel de îngeri ( Altfel de îngeri #1)
Titlu original: Strange Angels ( Strange Angels #1)
Autor: Lili St. Crow
Pagini: 350
Editura: Leda
Traducere: Alexandra Muşat
Comanda aici 
Copertă originală:
8 gânduri despre „Recenzie: Altfel de îngeri de Lili St. Crow

    1. E o alegere grea, Pe jumatate moarta, cat si Altfel de ingeri sunt foarte frumoase. Mie mi-au placut amandoua. Poate Pe jumatate moarta mi-a placut putin mai mult. Tu spre care tinzi mai mult?

  1. Eu am citit-o, prima mea carte in format e-book, inceputa si terminata! A fost foarte misto, mi-a placut mult de Dru. Sigur, Rose Hathaway este mai dura decat Dru, dar nici cea din urma nu se lasa mai prejos. Mi-a placut si de Graves si de Chris, dar pe Cristophe nu il cunosc prea bine, fiindca a aparut mai spre sfarsit 😀 De fiecare data cand ma gandesc la Altfel de ingeri, ma ia cu frig :))

  2. Am citit prima carte in 3 zile. Nu am mancat pana nu am terminat. La scoala stateam cu cartea sub banca. Vreau sa spun ca este o carte foarte buna pe care v-o recomand si tinand cont de faptul ca sunt 3 volume,multe se vor intampla. Volumul al doilea „Tradari” este mult mai interesant decat primul. Abia astept sa trec de examene pentru a avea timp de citit… Daca puteti sa imi mai recomandati si alte carti v-as ramane datoare pe veci. Nu mai stiu ce sa citesc…

    1. Daca ti-a placut Altfel de ingeri atunci ar trebui sa incerci si Academia Vampirilor, sunt sigura ca iti va placea. Sunt multe carti frumoase, eu ti-as recomanda sa citesti si Sange Albastru, Instrumente mortale, Dispozitive infernale, Vampirii din Morganville. Aceste serii sunt doar cateva dintre favoritele mele, poti citi recenziile aici pe blog, poate mai gasesti ceva pe placul tau.

Lasă un răspuns

