Concurs de Mos Nicolae

Hey, ce mai faceti? cred ca v-ati intrebat ce am patit ca nu am pus de mult un concurs. Ei bine internetul meu are niste probleme. Dar acum ca am prins intr-o „toana” mai buna am decis sa postez un nou concurs, acum ca seara asta vine si Mosul:D . Vreau sa nultumesc editurii Leda care este sponsorul acestui concurs.

Puteti castiga:

1x Capcana Mortala (Vampirii Sudului 11 ) de Charlaine Harris

1x Amintirile Vraciului de Joseph Delaney

1x Tradari (Altfel de Ingeri 2 ) de Lili St. Crow

Pentu a castiga una dintre aceste carti trebuie sa-mi scrieti min.4-max.10 randuri ce ati primit de la Mosul, si daca va place ce ati pimit. Tot ce ati scris trimiteti pe adresa simonna70@yahoo.com . La subiectul mailului va rog sa scrieti Concurs de Mos Nicolae.

Puteti participa pentru toate cele 3 carti, dar va rog sa specificati in mail acest lucru.

Concursul se desfasoara inrte 5 – 14 decembrie 2011.

Castigatorii vor fi alesi prin random.org

Succes.

4 gânduri despre „Concurs de Mos Nicolae

Lasă un răspuns

