Book Haul (1)

Stiu ca demult nu am mai postat ce am mai primit, da poat da vina doar pe „timp” care nu intotdeauna ma lasa sa fac tot ce vreau.

Am decis sa dau un noua nume rubrici, si cu ajutorul lui Adrian, rubrica devine Book Haul.  O sa incerc ca prezint de fiecare data ce am mai primit, cumparat ceva.

Deci sa vedem ce am mai cumparat/primit:

1. De la Book Depository mi-am luat cu ajutorul lui Adrian( mersi mult), un box de carti care contine:

Tithe de Holly Black

Dark Secrets de Elizabeth Chandler

The Poison Garden de Sara Singleton

The Demon’s Lexicon de Sarah Rees Brennan

Generation Dead de Daniel Waters

2. De pe blogul Bookwoorm Lisa am castigat mai demult cartea Laney (The Brookehaven Vampires 1 ) de Joann I. Martin Sowles

3. De la autoarea Dorina Stanciu am primit in format kindle cartea Fata lui Dracula. (Multumesc mult)

4. De la Leda si Corint(multumesc mult)  am primit:

Pe Jumatate Moarta de Kim Harrison

Amintirile Vraciului de Joseph DeLaney

Divergent de Veronica Roth

Tradari ( Altfel de Ingeri 2) de Lili St. Crow

Jocul Minciuni de Sara Shepard

Revelatii (Sange Albastru 3) de Melissa de la Cruz

Eve de Anna Carey

Caderea ( Cele noua vieti ale lui Chloe King 1 ) de Liz Braswell

Blestemul din Swoon de Nina Malkin

Capcana Mortala (Vampirii Sudului 11 ) de Charlaine Harris

5. Mi-am luat cu revista Bravo si Bravo Girl seria Vampirii Sudului.

6. De la autoarea Emily White am primit niste semne de carte foarte dragute + un bilet de la ea.

21 de gânduri despre „Book Haul (1)

  1. as vrea si eu sa-mi comand box-ul de carti in engleza si eram curioasa c-am in cat timp ti-au ajuns si in fine detalii despre comanda lor…oricum iti ador cartiile:D si sper sa reusesc si eu cu cartiile in engleza:)

    1. Scz ca raspund eu…mie mi-a ajuns coletul dupa vreo 2 saptamani. Daca vrei sa le primesti luna asta, sa faci comanda pana pe 9 decembrie(asa scrie pe site).

      1. Nu e nici o problema ca raspunzi, din contra ma bucur. In legatura cu intrebarea, nu eu mi-am comandat boxul deoarece eu nu am card, dar Adrian a fost atat de bun si mi-a comandat el. A ajuns in doua saptamani. Dar daca mai ai nelamuriri, poti sa il intrebi si pe el, sunt sigura ca iti va raspunde.

  2. Ai putea sa pui o poza cu biblioteca ta??Sa vad cat de maaaaaaare e???
    Sunt taaaaare curioasa sa vad cum arata biblioteca cand intri in camera=D
    Pleasssseeeeee

  3. Buna! Vroiam sa te intreb daca esti draguta sa-mi raspunzi cum e cu cartile primite de la editura Leda si Corint? Eu sunt noua cu blogul si nu prea stiu care-i treaba :))…M-ar interesa sa stiu ce ai facut ca sa primesti cartile ..adica ei iti trimit carti gratis si dupa aceea le returnezi sau cum vine … si faci review-uri dupa ce le citesti sau ceva de genu’? Apropo imi place foarte mult blogul tau tine-o tot asa ! :X

    1. In fiecare an editura Leda alege bloguri care vor fi sponsorizate timp de un an. Daca vrei ca blogul tau sa fie monitorizat sa sa aiba o sansa ca sa primeasca sponsorizare, trebuie sa scri un comentariu adminului de pe blogul editurii Leda. In legatura cu cartile, fiecare dintre cei sponsorizati primesc 2 exemplare din cartile noi aparute, unul pentru concurs, iar celalalt pentru recenzie. Dupa ce citesti cartea, postezi pe blog recenzia.

Lasă un răspuns

