Leapsa

Am primit leapsa de la Adrian, mersi mult.

1. Imi poti spune: Simona sau Simo.

2. Mi-ar placea sa ma numesc: Sara sau Isabela

3. Daca as fi un  personaj de carte, as fi:  Sydney din AV

4. Melodia mea preferata este: Nu am o melodie preferata, dar momentan ascult Toni Tone ft Lexi – Forever Alive

5. Ziua preferata a saptamanii pentru mine: Vineri

6. Imi e dor de: Fosti colegi si profesori din scoala generala

7. Dintre actorii din intreaga lume, azi il plac pe:  Matt Le Blanc deoarece ma  uit la Friends si e super haios:d

8.Urasc scoala pentru ca: unii colegi au fost insuportabili.

9.Imi place scoala pentru ca: Mereu invatam lucruri noi, si pentru ca…stiti zicala aia ca sa nu mori prost/a.

10.Culoarea mea preferata e: rosu si alb

11.Partea preferata a zilei pentru mine e: noaptea, pentru ca nu ma deranjeaza nimeni si sunt mai energica decat ziua.

12.Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri? vrajitoare :d

13.Mi-ar placea sa locuiesc: in San Francisco

14.Azi sunt fericit pentru ca: in sfarsit merge cat de cat netul

15.A fost un cosmar sa vad: cum pot fi unii oameni asa de prosti.

16.As vrea sa: invat sa cant la vioara sau pian

17.Mi-ar placea sa existe: puteri supranaturale

18.As vrea sa lucrez in domeniul: vestimentar

19.Daca as avea o putere ar fi: telekinezia

20.Imi place numele: Christopfer

21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: ii poti spune totul fara sa-ti fie teama ca te va barfi pe la spate. ( pacat ca in ziua de azi, rar gasesti asa ceva )

22.Citatul meu preferat este: Niciodata nu te da batuta. Lumea e prea frumoasa ca sa nu lupti.

23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: sa te simti liber

24.As vrea sa pot: zbura 😀 si sa invat limba rusa 😀

25.Viata e frumoasa pentru ca: intotdeauna te face ceva sa zambesti.

26.Planul meu secret e sa: ? E… aproape am cazut in capcana. Nu imi dezvalui secretele:D

27.Imi place serialul:  plac serialele: Pretty Little Liars, Terra Nova, Teen Wolf, Charmed, Friends, Desperate Housewives.

28.As vrea sa scriu despre: tot ce imi vine in minte, am multe idei :d

29.Vreau sa iti spun ca: mersi pentru leapsa.

31.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: Daniela, Ioana, Delia, Roxana, AndraAlex, Deea

2 gânduri despre „Leapsa

Lasă un răspuns

