Fata lui Dracula de Dorina Stanciu

Saptamana trecuta am gasit o carte pe Goodreads, si ghiciti ce am observat? ca autoarea este o romanca.

Am citit descrierea carti, si sincer mi-a placut foarte mult, si m-a facut curioasa, asa ca am inceput sa caut informatii despre carte pe net. Si am gasit pe Amazon in format kindle si paperback, si de asemenea am putut citi si cateva pagini din carte.  Sper ca intr-o zi sa gasim si la noi in tara.Dragostea care erupe incandescent între profesorul de istorie Alexandru Vlad şi Adelina Marin – o elevă care tocmai termină liceul, se complică involuntar cu afacerile interne ale unei şatre de ţigani. Blestemată de Vlad Ţepeş-Dracula, şatra se îndreaptă vertiginos spre pieire, în timp ce vrăjitoarea şatrei se străduieşte din răsputeri să o salveze uzând de magie neagră. Va suprevieţui oare iubirea pasionată a celor doi îndrăgostiţi puterii nefaste a buchetului purtător de blestem, sau Alex şi Adelina vor trăi despărţiţi pentru totdeauna, chinuiţi de dor, tânjind unul după altul aşa cum buchetul fusese destinat să-i ţină?
Pulsând intrigă, mister şi suspans, romanul Fata Lui Dracula este presărat cu informaţii istorice remarcabile.

Cum va place descrierea?

Am vorbit cu autoarea care este foarte draguta, si mi-a zis ca in prezent lucreaza la a doua carte.

Un gând despre „Fata lui Dracula de Dorina Stanciu

Lasă un răspuns

