Recenzie: Rătăcire de Lauren Kate

Vreau sa multumesc librariei online Libris ca mi-a oferit aceasta carte.

Sincer am auzit cateva pareri negative despre carte, si am avut cateva retineri. Dar pana l-a urma mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de ea. Si sincer nu regret. Chiar mi-a placut foarte mult. Pot sa zic ca mi-a placut mai mult decat primul volum.

Dupa intamplarile in primul volum, Daniel leaga un armisitiu cu Cam pentru a proteja pe Luce de Proscrisii care o vaneaza. Si impreuna decide sa o  duca la Shoreline, o scoala privata pentru ingeri, dar  nu numai.

Aici ea intalneste,  Shelby si pe Miles cu care leaga o prietenie, si care o va ajuta sa inteleaga umbrele pe care i-a vazut intotdeauna.

Impreuna descopera ca acele umbre se numesc Mesageri, care pot arata imagini din trecut.

Chiar mi-a placut momentele in care Luce incearca sa-si inteleaga trecutul ei si vietile anterioare.

Mi-a placut foarte mult si de Shelby, mereu a avut cate o replica sarcastica, si a fost foarte amuzanta.

Daniel m-a enervat destul de mult, inteleg ca o iubeste pe Luce, dar totusi nu trebuia sa fie atat de posesiv cu ea si sa se comporte cu ea ca si cu un copil , sau ca si cum ar fi o sticla care ar putea sa sparga. Mi-a dat impresia ca nu prea o intelege pe Luce cand vrea sa afle mai multe despre vietile ei anterioare.

Cel mai mult mi-a placut finalul, cand de Ziua Recunostintei se adunau toti prietenii lui Luce acasa la ea. Eram sigura ca sa v-a intampla ceva. Si asa si a fost.

Acum abia astept volumul trei, deoarece sunt curioasa ce se va intampla cu Luce, si abia astept si replicile sarcastice a lui Shelby.

Sper ca v-am facut curiosi si pe voi in legatura cu acest volum. Chiar recomand.

Titlu: Rătăcire ( Damnare #2)
Titlu original: Torment ( Fallen #2)
Autor: Lauren Kate
Pagini: 333
Editura: Litera
Traducere: Olivia Birsateanu
Punctaj: 4/5
Comanda
13 gânduri despre „Recenzie: Rătăcire de Lauren Kate

  1. Nu este o serie fantastica (este numai si numai opinia mea,si nu vreau sa influentez pe nimeni),dar mi-a placut destul de mult incat sa vreau sa citesc intreaga serie.Oricum,cred ca as fi cumparat-o fie si numai pentru coperti,care sunt absolut superbe!

    1. Sunt de acord In ceea ce priveste copertile. Intr-adevar sunt superbe. Asta ma facut sa cumpar cartea.desistiu ca o carte nu se judeca dupa coperta.

      1. am citit ambele volume care sunt minunate si am citit si al treilea volum pasiune in pdf .. am inteles ca al patrulea volum o sa fie in aceasta primavara si abiaaaa astept

  2. Nu pot sa cred ca am descoperit seri aceasta de abia acum . Sunt la cartea RATACIRE si am vazut ca Shelby a avut o relatie cu Daniel . Chiar era asa , Daniel ce a zis ? Inca nu am terminat cartea dar sper sa o termin curand .

    1. Da intr-adevar Shalby a avut o relatie cu Daniel, dar Daniel nu l-a putut iubi in modul in care o iubeste pe Luce. Iti doresc lectura placuta in continuare, sa-mi spui cum ti-a placut cartea dupa ce termini.

Lasă un răspuns

