Recenzie: Eve de Anna Carey

Primul rand vreau sa multumesc editurii Leda pentru aceasta carte minunata, fara ei nu as fi putut citi. Multumesc mult.

Eram foarte curioasa de Eve, mai ales ca este primul volum dintr-o trilogie distopica. Mi-a placut foarte mult Jocurile Foamei, si abia asteptam sa citesc Eve.

Eve este o fata de optsprezece ani care traieste intr-o scoala internat, dupa ce in urma cu saisprezece ani un virus mortal a sters de pe fata Pamantului majoritatea oamenilor.

Ea crede ca viata ce o asteapat dupa absolvire este una frumoasa si va ajunge sa invete o meserie si v-a trai in Orasul de Nisip.

Saraca Eve, visurile ii sunt spulberate cand afla teribilul adevar. Fetele sunt mintite iar dupe ce termina scoala sunt duse intr-un loc si sunt folosite sa nasca copii. Barbatii ii numesc „scroafe”

Fugind din scoala, lasand prietenele in urma, Eve se trezeste in salbaticie, unde la fiecare colt pandeste pericolul. Ea incearca sa e ajunga in Califa, o tabara pentru cei care traiesc in salbaticie. Pe drum ea se intalneste cu Arden, o fata de la scoala de la care a aflat teribilul adevar.

Nu m-am plictisit de carte, chiar eram foarte curioasa ce se intampla, abia puteam sa ma dezlipesc de ea.

M-am atasat de Arden, chiar daca se arata dura si rautacioasa, ea este de fapt o singuratica care are nevoie doar de o prietena, pe care o va gasi in persoana lui Eve.

Dar cum nici o carte nu poate exista fara o poveste de iubrie, ei bine aici intra in actiune Caleb.

El este un baiat care treieste de asemenea in salbaticie. Si un, doi, apare povestea de dragoste dintre el si Eve.

Dar cum stim ca personajele trebuie sa treaca printr-o serie de obstacole ca la sfarsit sa fie impreuna, Eve impreuna cu Arden este capturata. Apropo, cred ca am uitat sa zic, Eve este cautata de rege, de ce? Ei bine se pare ca regele vrea mostenitori.

In cele din urma, Eve a reusit sa ma enerveze foarte tare. Nu vreau sa fac spoilere,cred ca am facut si asa destule mai sus, dar cine a citit cartea, stie ce s-a intamplat cu Marjorie, Otis si Lark. Inteleg ca i-a fost dor de Caleb, dar totusi  sa nu umble la lucrurile la care nu se pricepe.

Dar mai bine sa trecem peste asta.

Finalul a fost unul foarte emotionant. In cele din urma ea si Caleb ajung in Califa, dar se intampla ceva neasteptat. Nu va zic ce, va las sa descoperiti singuri, citit cartea. Nu o sa fiti dezamagiti.

Asa ca nu mai stati pe ganduri.

Titlu: Eve (Eve #1)
Titlu original: Eve (Eve #1)
Autor: Anna Carey
Pagini: 288
Editura: Leda
Traducere: Bogdan Alexandru Sasu si Shauki Al-Gareeb
Punctaj: 4/5 – doar din cauza intamplarii cu Marjorie,Otis si Lark 😦
Cumpara
21 de gânduri despre „Recenzie: Eve de Anna Carey

  1. Te enerveaza Eve pt ca e plina de calitati si ii ies toate fara sa depuna efort si fara sa isi doreasca sa aiba neaparat succes ??? Nu de alta, dar stii …e ciudat sa ai pareri (m-a amuzat teribil ca spui cum te-a enervat Eve) cand esti un critic …impartial !! 🙂 DACA esti asa ….:))

    1. Draga Evelyne, cred ca fiecare persoana are dreptul de o parere proprie, si nu de aceea m-a evervat Eve cum ai zis tu citez „pt ca e plina de calitati si ii ies toate fara sa depuna efort si fara sa isi doreasca sa aiba neaparat succes” . M-a enervat doar in momentul acela, din cauza ei s-a intamplat ce s-a intamplat cu Otis, Marjorie si Lark. Cred ca a fost un act copilaresc ce a facut ea atunci. Daca ai citit cartea, cred ca sti despre ce vorbesc.
      Eu de aceea scriu o recenzie, ca sa imi zic parerea mea despre carte, ce mi-a placut, ce nu mi-a placut, ce m-a enervat si ce nu m-a enervat. Dar daca tu gandesti altfel. imi pare foarte rau. Dar cum am zis si mai sus, fiecare are dreptul sa isi exprime liber parerile, doar traim in democratie.

  2. foarte tare recenzia!!! ma bucur ca pot citi parerile altora despre cartile mele favorite…. am citit cartea acum o luna si mi-a placut enorm!!!! abia astept vol 2…. tine-o tot asa (cu recenziile) 🙂

  3. Bunaa(: eu am cumparat de curand cartea Eve si azi m-am apucat de citit. Eu sunt o mare fana Pretty Little Liars si cred ca aceasta este acel gen. daca da.. imi poti sugera si alte carti de genul acesta<? Multumesc muult:*

    1. Pai, eu as zice ca cartea Eve nu prea seamana cu Micutele mincinoase. Este o carte distopica, cu multe aventuri. In schimb cartile din seria Micutele mincinoase sunt in special despre problemele tipice adolescentine, iubiri, secrete, tradari, minciuni. Dar amandoua serii sunt la fel de frumoase si interesante. In ultima vreme au aparut multe carti distopice care sunt asemanatoare cu Eve, eu ti-as recomanda Divergent, sau Jocurile foamei. In genul Micutele Mincinoase ti-as recomanda Jocul Minciunii cartea este scrisa de aceeasi autoare ca si la Micutele Mincinoase. Si seria Gossip Gilr sunt asemanatoare cu MM, desi eu inca nu am citit seria. Sper ca te-am ajutat. Daca mai ai intrebari, iti sunt la dispozitie. 🙂

    1. Ma bucur ca ti-a placut. Sunt multe carti frumoase distopice si nu numai. In clasa distopicelor mai intra: Divergent aparuta la editura Leda, sunt sigura ca este foarte frumoasa, a mai aparut si la editura Nemira trilogia Jocurile Foamei, eu am citit-o si pot sa spun ca este superba, a devenit una dintre seriile mele favorite. La editura Litera a aparut Legaminte, care este tot o carte distopica, eu personal nu am citit-o inca dar am auzit multe pareri pozitive despre ea.

      1. Nu am auzit si nici nu am gasit nimic despre „Legamine”. De cine este scrisa?

Lasă un răspuns

