The Rose Trilogy de Tish Thawer

Volumul 1: Scent of a White Rose  va aparea in 2012 in SUA.( descrierile sunt traduse de mine )

Iubirea unui vampir….
O culpa inocenta…
Un secret pe care nimeni nu isi poate imagina….

O poveste de dragoste, care ne ademeneste cu o eroina care nu este ceea ce pare, un vampir a carui poveste de dragoste este plina de surprize intunecate, si un clan de vampiri Sire, au pierdut abilitatea de a provoca „schimbarea”

Rose
Sunt Rose Reynolds. Mi-am pierdut mama recent intr-un  „accident ciudat”. Acum toata lumea ma vede ca pe o fata nevinovata…. un „trandafir alb”
Dar am un secret pe care nimieni nu poate imagina.
Nu sunt asa de inocenta precum cred ceilalti

Christian
Sunt Christian, si sunt indragostit de Rose. Am si eu de asemenea un secret vechi ca timpul.
Sunt un vampir
Nu, ea nu stie….inca.
Dar cand noul nostru Sire va fi revelata, voi avea aporobarea de a transforma si pe ea.
Pentru ca adevarul este ca nu pot trai fara ea.

Volumul 2:  Blood of a Red Rose va aparea tot in 2012 in SUA.Flori dubioase…
Cineva sangereaza…
Schimbarea se apropie……a venit timpul sa ne facem griji.

Volumul 2 din trilogia Rose. O poveste de dragoste paranormala, care continua sa ne surprinda cu o eroina care imbratiseaza partea ei intunecata, un vampir a carui dragoste incepe sa se clatine, si un clan de vampiri care sunt noii Sire este umplut cu indoieli.

Rose
Sunt Rose Reynolds. Mi-am dezvaluit secretul si am ruinat vieti.
Nu mai sunt binevenit in orasul unde am copilarit.
Si, recent am incercat sa-mi omor cea mai buna prietena.
Te-am averitzat ….nu sunt asa de inocenta precum cred ceilalti.

Christian
Sunt Christian si sunt ingrijorat de Rose
S-a schimbat si nu stunt sigur daca aceasta este un lucru bun.
Ea stie secretul meu, si ma iubeste…. inca.
Stiu acest lucru, deoarece am inceput sa aud soapte oriunde ma duc.

Volumul 3: Death of a Black Rose va aparea tot in 2012 in SUA.Un trandafir negru moare
Acum este timpul sa fugim…
Cel pe care am iubit am oierdut…oh Doamne ce sa fac ?

Volumul trei din trilogia Rose o poveste de dragoste paranormala cu o eroina care este infricosatoare, un vampir care promita sa salveze sufletul persoanei iubite, si un clan de vampiri, noii Sire care se confrunta deja cu o extinctie,

Rose
Sunt Rose Reynolds
Sunt acum un vampir si toata lumea ii este frica de mine
Parul meu blond s-a deviat in negru, indicand cat de „rea ” am devenit.
Christian jura ca ma poate salva….
…dar ce se intampla daca nu vreau sa fiu salvata?

Christian
Sunt Christian si inca sunt indragostit de Rose
Ea este acum un vampir,dar nu este un lucru bun.
Ea a devenit mai intunecata decat as fi crezut.
Stiu, o pot salva. Trebuie sa fac….
…pentru ca existenta mea depinde de asta.

 

Cum va place acasta noua serie? Dupa parerea mea este destul de interesanta, si imi plac foarte mult copertile.

14 gânduri despre „The Rose Trilogy de Tish Thawer

  1. copertile sunt superba si titlul imi place, sunt inebunita dupa rose, mai mult dupa nume decat dupa floare, si chiar mi-as dori sa citesc seria

  2. Copertile?WOW BESTIALE SUPERBE CHIAR NU AM CUVINTE
    Vreau seria chiar o vreau …Doamne oare leda va vrea sa le publice????Ar fi prea tare sincer le vreauuuuu

  3. SIncer par interesante aceste cărţi, însă mai durează destul d emult până apar la noi. Parcă citite pe comp (în engleză ca să le citim mai rpd) nu are niciun farmec. Amorţim în faţa compului cu ochii în cărţi, însă unii dintre noi preferă să amorţească la comp citind, decât să mai aştepte mai mult 🙂

  4. I couldn’t have asked for a better blog. You happen to be always at hand to offer excellent guidance, going straight away to the point for easy understanding of your site visitors. You’re really a terrific pro in this subject matter. Many thanks for being there visitors like me.

Lasă un răspuns

