Concurs Libris (4)

Acest concurs ar fi trebuit sa lansez saptamana trecuta, dar din pacate am avut ceva probleme cu internetul si cu PC-ul.

Dar mai bine mai tarziu decat nciodata nu?

Cu ajutorul librariei online Libris careia multumesc foarte mult pot sa organizez un nou concurs.

Tot ce trebuie sa faceti este sa-mi lasati un comentariu in care imi veti scrie care carte doriti de pe libraria online Libris. Atentie! cartea nu trebuie sa depaseasca pretul de 40 lei. Vreau sa-mi argumentati de ce ati ales cartea respectiva si va rog sa-mi lasati si un link cu cartea dorita.

 

Concursul se desfasoara intre 26 – 7 noiembrie 2011.

Sussces tuturor!

UPDATE

Cum Castigatoarea initiala nu miüa trimis datele si am mai lasat + inca o zi. de aceea am fost nevoita sa aleg un alt castigator care este…….Gheorghiev Alexandra.

Castigatoarea este…….Ligia.

Te rog sa-mi trimiti adresa si numele tau corect si real pe adresa simonna70@yahoo.com pana in data de 9 noiembrie 2011. Daca nu primesc datele tale pana la aceea data sunt nevoita sa aleg un alt castigator.

46 de gânduri despre „Concurs Libris (4)

  1. Imi doresc cartea Eve – Anna Carey.Cand am citit prima recenzie despre ea am zis ca e o carte ca celelalte,dar dupa ce am citit mai multe recenzi mi-a trezit interesu.Ma-am hotarat ca trebuie neaparat sa o citesc.Am participat la diverse concursuri de pe diferite bloguri in speranta ca voi castiga ,dar din pacate nu am castigat.Incerc si aici in speranta ca norocul imi va surude,daca nici de data asta nu castig o sa strang bani si o sa mi-o cumpar fiindca vreau neaparat sa o citesc.
    Link:http://www.libris.ro/literatura-universala/eve–anna-carey-LED978-973-102-397-7–c7509–p374512.html

  2. Imi doresc cartea Cele 9 vieti ale lui Cloe King deoarece este pe gustul meu.De cand am citit descrierea pe internet mi-am dat seama ca trebuie sa fie a mea.Din pacate nu m-au prea ajutat si am fost suparata ca nu pot sa o cumpar.Subiectul cartii mi se pare foarte interesant,o fata normala care defapt nu e chiar asa de normala,cele 9 vieti ale ei.Sunt curioasa daca e pusa la incercari daca isi va pierde vietiile una cate una si mai ales cu cate va ramane pana la sfarsitul volumelor.
    Multumesc pentru aceasta sansa si sper sa castig cartea pe care mi-o doresc atat de mult.
    http://www.libris.ro/literatura-universala/cele-noua-vieti-ale-lui-chloe-king–cartea-intai-LED978-973-102-395-3–c7509–p374511.html

  3. imi doresc cartea:Fior de Mercy Falls-http://www.libris.ro/literatura-universala/lupii-din-mercy-falls-vol-1-fior–maggie-RAO978-606-8251-64-6–c7509–p370826.html
    Cand am citit prima oara recenzia despre aceasta carte am zis ca trebuie s-o am neaparat in biblioteca mea si imi doresc foarte mult aceasta carte.Este vorba despre o poveste de dragoste dintre o fata si un lup…un lup pe care cum il vede prima oara isi da seama ca este lupul ei (Sam).Ea il descopera pe Sam in padurile din spatele ei,si de atunci se indragosteste de el.Imi doresc foarte mult aceasta serie,pare interesanta povestea lor de dragoste!!!

  4. Eu vreau cartea Eve de Anne Carey.http://www.libris.ro/literatura-universala/eve–anna-carey-LED978-973-102-397-7–c7509–p374512.html

    Motivul pentru care mi-o doresc este ca, imediat dupa ce am citit prima pagina, am fost complet invaluita in magie, m-a fermecat si m-a convins ca trebuie sa pun mana pe ea, sa o am in biblioteca. Am avut ocazia sa citesc o parte din ea de la o prietena, care tocmai a „capturat-o” sa zic asa, si mi-a oferit o ora in care sa citesc din ea, dupa care urma sa se apuce ea. Ei bine, in acea ora deja nu mai eram eu, devenisem personajul principal din carte..
    Oricum, si daca nu o sa am norocul sa o castig…o sa o cumpar sigur!

  5. http://www.libris.ro/literatura-fantasy/casa-noptii-vol-5-obsesia–p-c-cast-kristin-LIT973-675-879-9–c7883–p366623.html

    Doresc să citesc următoarele încercări la care este supusă tânăra novice, cred şi sper că ,,Pasarea Zoey’’ va reusi să rămână la fel de puternică şi să triumfe în lupta cu Kalona.
    Acestă serie arată importanţa prieteniei, Zoey nu ar fi reuşit să treaca prin aceste încercări daca nu ar fi existat prietenii ei. Elementele: Vântul, Focul, Apa, Pământul şi Spiritul arată că indiferent de eşti vampir, novice sau om prietenii adevăraţi poat să lupte neâncetat, dar mereu împreună. Sper din tot sufletul ca Nyx să îi fie alături Marii Preotesi şi să o îndrume spre calea binelui, deoarece lupta împotriva lui Kalona va fi foarte grea şi o va cutremura psihic pe acesta adoleşcentă.
    Pc si Kristin Casta vor să sublineze prin seria Casa Nopţii că viaţa fără prieteni nu are niciun farmec şi că orice s-ar întâmpla prietenii adevăraţi vor fi mereu alături de tine. Fanii cărtilor fantastice au sorbit primele patru volume, iar cele doua, mamă şi fică, continuă incredibila serie cu volumul 5 ,,Obsesia’’ . O cartea pe care mi-o doresc enorm în bibliotecă.

  6. Imi doresc Aleea Intunericului.
    http://www.libris.ro/literatura-universala/vampirii-din-morganville-3-aleea-intunericului–LED973-102-313-7–c7509–p368852.html

    Vreau sa citesc aceasta carte deoarece imi doresc foarte tare sa stiu cum va evolua atmosfera odata ce Michael a fost transformat, care va fi relatia lui cu Shane, deasemenea vreau sa vad cum va evolua si relatia lui Shane cu Claire si la ce aventuri vor mai fi supusi cei patru.
    Pentru mine este un chin sa am Domnia Haosului si sa nu ma pot apuca de ea pana nu citesc si Aleea Intunericului si Banchetul nebunilor.
    La inceput, cand m-am apucat de serie, eram putin reticenta cu privire la subiect, citisem prea multe carti cu vampiri si ma intrebam cu ce noutati va veni Morganville, insa pe masura ce am avansat cu lectura, am realizat ca-mi place seria foarte mult.

  7. http://www.libris.ro/literatura-universala/cantecele-serafimului-vol-2-dragostea-si-raul–LED978-973-102-368-7–c7509–p373282.html

    Cantecele serafimului 2: dragostea si raul…

    Am primul volum din aceasta serie, insa pe al doilea nu l-am procurat, rusine mie.
    As dori sa citesc continuarea, tinand cont ca primul volum a fost excelent, nu cum ma asteptam eu. Prima oara am spus ca nu este pe gustul meu, dar m-am inselat.

    In diverse recenzii si desigur din descriere, am citit ca este vorba despre un dibbuk
    Am vazut un film cu un dibbuk si as vrea sa vad cum este descris de Anne Rice.

  8. http://www.libris.ro/literatura-universala/amnezie–judith-mcnaught-MRO973-86600-3-3–c7509–p364386.html

    Cu riscul de a parea banala mi-ar placea sa citesc „Amnezie” de Jude Deveraux. De ce o carte siropoasa? Trec printr-o perioada atat de incordata cu tensiuni din partea bancilor, tensiuni la locul de munca, tensiuni in familie incat la un moment dat simt nevoia sa evadez. Realitatea fiind foarte dezolanta nu-mi ramane decat imaginatia. Citesc, imi imaginez ca totul poate avea un sfarsit fericit si merg mai departe in viata.

  9. http://www.libris.ro/literatura-universala/secretul-medici–michael-white-RAO973-8251-69-1–c7509–p366601.html
    este o carte foarte interesanta, sunt pasionata de carti cu mistere gen dan brown , steve berry etc
    o mica descriere a cartii, ca sa demonstrez de ce mi-o doresc;
    În cripta capelei Medici din Florenţa, paleopatologul Eddie Granger împreună cu unchiul ei, Carlin Mackenzie, examinează rămăşiţele mumificate ale uneia dintre cele mai puternice familii din Italia renascentistă. La prima vedere, îmbălsămarea a conservat bine trupurile. Dar sub piele, organele s-au uscat ajungând la o dimensiune care pune sub semnul întrebării posibilitatea de a preleva mostre pentru efectuarea de teste ADN. Atât Eddie, cât şi Mackenzie au mari îndoieli în legătură cu adevărata identitate a cel puţin două dintre cadavrele vechi de cinci sute de ani. Şi nimeni nu poate explica prezenţa unui obiect straniu care este găsit în trupul lui Cosimo de’ Medici.
    optasem pentru alta carte, pe care ulterio mi-am cumpart-o, deci multumesc pentru sansa, daca se mai poate lua in calcul al doilea comment.

  10. Mi-ar face o mare placere daca as castiga primul volum din seria :Vampirii din Morganville, adica Casa de sticla.
    Am citit o multime de recenzii despre acest volum si m-a captivat de-a dreptul.Mi s-au parut magice recenziile. Dupa atat de multe recenzii citite,am dat fuga la librarie pentru a o cumpara,dar spre marea mea deceptie nu am gasit-o.Inca nu aparu-se in librariile din orasul meu.
    Vazand ca am oportunitatea de a castiga aseasta carte prin intermediul acestui concurs,am fost nespus de fericita.
    Eu am nevoie sa citesc aseasta carte , iar cartea are nevoie sa fie citita de mine!
    Link-ul:http://www.libris.ro/literatura-universala/vampirii-din-morganville-1-casa-de-sticla–LED973-102-295-6–c7509–p365516.html

  11. Mi-as dori foarte mult Taisul sabiei de Joe Abercrombie, deoarece genul heroic fantasy este preferatul meu si am auzit multe lurcruri bune despre aceasta carte.

  12. Imi doresc cartea Jurnalele Vampirilor 7: Miez de Noapte de L.J.Smith. Inca de cand am vazut ca a aparut am vrut sa o cumpar, dar nu prea am avut bani. Sunt o cititoare inraita, si imi plac la nebunie cartile cu vampiri. Pe celelalte 6 le-am citit pe nersuflate si deabia astept sa o citesc si pe aceasta.
    Linkul este urmatorul:
    http://www.libris.ro/literatura-universala/jurnalele-vampirilor-7-miez-de-noapte–l-j-LED978-973-102-384-7–c7509–p374936.html

Lasă un răspuns

