Concurs Rao

Hei, ce mai faceti, nu v-a fost dor de un nou concurs. Ei bine cu ocazia lansarii in cinematografe, mai exact in 18 noiembrie a primei parti din ultimul film din saga Amurg, Zori de zi (nu pot sa cred ca vom vedea in curand ), impreuna cu editura Rao organizez un concurs. Puteti castia un set de cart format din Zori de zi + Noua si scurta viata a lui Bree Tanner.

 

 

 

 

 

 

 

Tot ce trebuie sa faceti este sa-mi lasati un comentariu la aceasta postare si sa imi spuneti daca ati vazut toate cele 3 filme aparute pana acum si daca v-a placut, sau daca nu l-ati vazut, de ce nu?

Castigatorul va fi ales cu random.org

Iar concursul se desfasoara intre 5 – 18 noiembrie (chiar in ziua in care apare filmul, o sa anunt castigatorul)

Mult succes!

56 de gânduri despre „Concurs Rao

  1. Foarte buna ideea de concurs si mai ales data la care se termina acesta:)) Vor fi asteptari duble atunci:) Referitor la intrebare bineinteles ca am vazut cele trei parti ba chiar de doua ori o data inainte sa citesc cartile, iar mai apoi dupa ce le-am citit. Daca mi-au placut? Glumesti? Dupa ce am citit si cartile la New Moon am inceput sa plang da stiu sunt slaba ,,de inger” dar asta e. Prima la com:))

  2. nici nu se pune problema la intrebarea asta,am vazut toate filmele (fara 4) dupa ce am citit cartile si mi-am dat seama ca sunt aproape identice,dar cartile sunt mai bune dupa parerea mea decat filmele,despre filme pot spune ca actorii au fost alesi perfect pentru personajele acestei serii.cand am citit luna noua si zori de zi efectiv m-a apucat plansul si am realizat cat de luptatoare e bella pentru a ramane cu iubirea ei eterna:misteriosul si atragatorul Edward Cullen.

  3. Am citit întâi toate 4 volumele (4 parcă îmi amintesc că sunt), apoi am văzut şi filmele. Sincer, cred că filmele au reuşit să se ridice la nivelul cărţilor, aşa că îmi plac şi filmele şi cărţile 🙂

  4. Am vazut toate cele trei filme,iar acum (bineinteles) astept cu sufletul la gura sa apara partea a patra.Le-am vazut si revazut de N ori si nu m-am saturat.Sunt absolut magnifice.Dar …desi nu credeam ca este posibil sa spun asta inainte sa ma apuc de citit cartile, sunt deacord cu cei care spun „Cartea bate filmul”
    Este absolut adevart.Dar apreciez foarte mult ca au pastrat esentialul cartii si in filme,chiar daca au avut si scene adaugate de ei,care ne-au surprins si asta a fost foarte frumos.
    Sincer,numar zilele pana pe 18 Noiembrie cand va aparea si Breaking Dawn.

  5. Am vizionat toate cele trei filme si mi-au placut destul de mult, dar nu se compara cu seria deoarece lipseste profunzimea povestii dintre Bella si vampirul Edward, ci mai degraba este adusa la banalitatea zilelor noastre (parerea mea). Inca imi amintesc cu ce pofta am parcurs pagina cu pagina si cum traiam emotiile alaturi de fiecare personaj. Acest lucru nu a fost la fel pentru filme, din pacate. Cu toate astea, el respecta versiunea originala si ma bucur mult ca este asa.
    Frumos concursul tau, iar premiile pus la bataie de asemenea. Se afla pe lista mea cu carti „de cumparat” de ceva vreme. Asteptam ocazia asta de mult. Pupici.

  6. Am vazut primul film din serie si nu mi-a placut neam. Cum s-a facut atata panarama cu twilight m-am decis sa ii dau o sansa si celui de-al doilea, dupa care am regretat, bineinteles! Asa ca nu am mai riscat si cu al treilea. Cartile nu le-am citit si nici nu planuiesc, dar un cadou cuiva pasionat as putea sa fac.

  7. Am vazut filmele.Pot sa spun ca prima parte am vazut-o la recomandarea unei prietene ,fiind oarecum neincrezatoare.M-a impresionat filmul si m-a determinat sa imi cumpar cartile.O data ce am citit cartile si stiind ce urma sa se intample filmul nu mi s-a mai parut foarte grozav.Dar o sa continui sa le privesc din cand in cand pentru ca ma ajuta sa imi aduc aminte de scenele dragi.Povestea nu cred ca in partea a2a este chiar atat de bine conturata.As fi vrut sa fie altfel.Poate ca citind cartea aveam prea mari asteptarile.Consider ca in cele 3 parti ca si in oricare alte filme nu este redata exact profunzimea trairilor cat si emotiile pe care ti le transmit cand citesti acele pasaje de dragoste.Cred ca filmul pune mai mult accent pe contuararea personajelor si prezentarea povestii de iubire,dar nu detaliata.Frumos concursul.

  8. Da, am vazut filmele aparute. Si acum imi amintesc cat de incantate erau prietenele mele de carte si nu mi-au dat pace pana ce nu am citit si eu primul volum. Apoi mi-au spus de filme. Primul film l-am urmarit cu o prietena si dupa aceea am analizat putin si filmul si cartea. Am ajuns la concluzia ca a fost un film bine realizat, au inclus scenele importante si au redat, pe cat posibil si emotiile personajelor. Celelalte filme ni s-au parut la fel de bune, dar tot am citit si cartile chiar daca vazuseram filmele…Nu poti compara concentrarea pe care o depui cand citesti o carte, cand analizezi de doua ori o propozitie si in acelasi timp iti imaginezi intamplarile cu relaxarea din timpul filmului.

  9. am vazut filemele, de fapt cu ele am inceput, am vazut primul film pentru ca am auzit multe despre ele, dupa am aflat ca are si o continuare, si abia dupa ce am vazut new moon am citit si cartile, itr-o ordine ciudata pot spune, am inceput cu 4 si dupa 1,2,3. parerea mea generala este ca filmil este in general mai slab decat cartea, o parere pe care mi-o metin si cu twilight. o secena care imi place si care nu pare in carte este lupta din 2, din casteul volturi, care nu apre in fiml, in general imi place mai mult cartea

  10. Normal ca am vazut filmele si nu doar o data ci de nenumarate ori, daca mi-au placat pooi nu pot zice ca imi plac, pot zice ca le ador!!!!

  11. Am vazut filmele si pe primul chiar de o gramada de ori:)).Pur si simplu imi plac,chiar daca multi blameaza aceasta saga.Eu o ador si abia astept sa apara si ultimele doua parti:( ..desi mi-ar fi placut sa tina la nesfarsit aceasta poveste minunata 8->

  12. Am vazut cele 3 filme si normal ca le ador. La inceput chiar eram putin obsedata de poveste si cautam orice informatie despre ele, despre carti. Ma bucur ca filmul respecta in mare parte cartea si sper ca si in Zori de zi sa se intample la fel.

  13. si eu am vazut filmele si mi-au placut la nebunie toate,dar totusi preferatul meu ramane primul 😀 sper ca cel de-al 4-lea film va fi mai bun decat toate celelalte si daca va fi asa fi sigura ca prima din zori de zi va ajunge primul in topul meu :))
    cand am vazut filmul nici macar nu stiam ca e twilight(l-am vazut pe HBO) si apoi m-am uitat si la restul 😀

  14. Am vazut toate cele trei filme Twilight.
    Dintre toate cel mai mult mi-a placut The Twilight Saga New Moon, insa s-ar putea sa-mi schimb parerea dupa ce voi vedea Breaking Dawn.
    MuLtumim pt concurs.

  15. am vazut toate trei filmele chiar de vreo 2-3 ori si mi-au placut mult.am ramas placut impresionat dupa vizionarea acestora.imi plac si actorii , efectele , povestea , tot.sunt nerabdator sa apara noul film , acum in noiembrie si sa descopar ce se intampla in continuare in povestea de dragoste fara prejudecati a Bellei si a lui Edward.

  16. Am vazut filmele si am citit si cartile.Imi amintesc si acum cand am aflat de primul film.O nebunie.De atunci a inceput obsesia mea pentru vampiri:D

  17. Am vazut toate filmele din serie aparute pana acum si mi-au placut foarte mult. Nu pot spune daca sunt bune sau nu, pentru ca eu sunt indragostita de tot ce tine de Twilight si alegerea mea ar fi putin subiectiva.
    Oricum daca ar fi sa le comentaz putin, as zice ca primul a fust cel mai apropiat de carte si, prin urmare, si cel mai placut. New Moon si Eclipse mi-au placut si ele, desi le-as scadea macar o sutime in comparatie cu primul.
    Abia astept sa vina urmatorul!

  18. Daca le-am vazut ? de doua ori pe fiecare !!!! Si abia astept Breaking Dawn prima pare . Desi , trebuie sa recunosc ca mi-au placut mai mult cartile . De fapt eu imi imaginasem cu totul altfel docorul scenelor . Dar bine ca intai am citit cartile , si abia apoi am vazut filmele . Deci , mi-au placut FOATE MULT FILMELE !!!!

  19. Am vazut toate filmele, primul cred ca de vre-o 20 de ori. Le ador!!!! Abia astept urmatorul film pentru ca volumul 4 a fost preferatul meu si cred ca o sa fie pe masura asteptarilor, chiar daca o sa fie numai jumatate din carte.

  20. Sunt o fana infocata a cartilor, dar nu si a filmelor. Pana acum am vazut toate filmele la cinema, insa nu am fost prea impresionata. In primul rand cand am citit seria mi-am imaginat total diferit actorii din rolurile principale, si nici acum nu m-am putut obisnui cu protagonistii. Dar nu numai la Twilight Saga, ci la toate cartile care sunt ecranizate patesc la fel. Cam singura exceptie este serialul The vampire diaries care imi place mai mult ca seria pe care se bazeaza.

    Chiar si asa Breaking down e volumul meu preferat, deci cu siguranta o sa vad filmul. Deja am rezervat biletele la cinema, si sper ca macar penultima parte se va ridica la nivelul asteparilor mele.

  21. Normal ca am vazut cele 3 filme! Bineinteles ca am citit si cartile! Este una dintre putinele ocazii cand ecranizarile se ridica la nivelul impus de carti. Astept cu sufletul la gura sa apara ultima parte!
    The show must go on!

  22. Le-am vazut toate…Primul mi-a placut mult,a fost cel mai reusit. De la 2 si 3 deja a scazut calitatea. Cartile intrec cu mult filmele! Dar totusi mi-au placut actorii si am sa vizionez si ultimele 2 filme!

  23. Am vazut filmele si mi s-au parut interesante, desi inceputul (primul film) a fost cam…timid.Se vedea faptul ca – probabil – nu se asteptau la un asemenea succes. Insa chiar filmul mi-a starnit interesul si asupra cartilor (unu din cazurile in care filmul a promovat cartea si nu invers).

  24. Da, am vazut filmele care au aparut si mi-au placut mult. Au pus in scena intamplarile importante si de asemenea mi-a placut alegerea de actori. Si nu ma refer doar la cei principali ci chiar la toti. Ma bucur ca au atata succes, chiar merita 🙂

  25. Le-am vazut pe toate cele 3 filme si pot sa spun ca m-au dezamagit complet, in special New Moon, nu au fost pe asteptarea mea, pentru ca au cam deformat cartile. Nu se compara filmele cu cartile, acestea din urma sunt mult mai bune, filmele nu au reusit sa surprinda atmosfera din carti. Chiar si asa, astept ultimul film sa vad daca e la fel ca celelalte, sau au facut o treaba mai buna de data aceasta.

  26. Grozav!!Chiar ar fi ultimul volum pe care nu il am upiii….pai am vazut toate filmele si desigur ca voi merge sa il vad si pe asta LOGIK=)) Mai mult mi-a placut faza cand eu dus-o pe Bella acolo unde era frig si Jacob s-a dezbracat si a luat-o in brate de fata cu Edward=))am ras mult k mama-cika si ea e fan-oricum a mers dar nu sunt absolut identice cu cartile sta e clar

  27. Bineinteles ca am vazut toate filmele pana acum (ba chiar mi le-am si achizitionat :D). Cartile le-am citit mai intai, pentru ca eram curioasa de ce e asa de multa vorbarie despre ele. Si mi-au placut. Chiar foarte mult :). Filmele imi plac de asemenea, mai ales primul din serie, pana acum, dar intotdeauna imi place sa-mi creez propria-mi viziune asupra subiectului unei carti inainte de a primi o viziune de-a gata, aici ma refer la cea regizorala, bineinteles.

  28. tin minte ca am vazut prima data amurg acasa, cand eram insarcinata si mare cat casa….si oftam cand il vedeam pe edward, apoi am prins la biblioteca cartile si le-am citit pe toate, am vazut filmele la cinematograf, ca nu se compara cu vizionarea lor acasa….si acum de-abia astept zori de zi, care cred ca le va bate de departe pe toate…..si mai avem inca un anu pana la finalul acestei povesti…..cu toate ca mi-ar fi placut ca scriitoarea sa continue povestea cu viata lui renesmee cu jacob, ar fi foarte interesanta…..
    giorgiana turcu

  29. Cu un tipat entuziasmat prietena mea mi-a facut cunostiinta cu saga Amurg in zorii unei dimineti geroase de Ianuarie. Murind de nerabdare am mers impreuna cu niste prietene sa vizionam la cinema primul film Twilight. A fost dragoste la prima vedere (cine ii poate rezista tandrului Edward Cullen?).A urmat un sir de zile de chicotit si cumparat reviste despre acest subiect. Citeam cu sufletul la gura fiecare nou articol.
    Tin minte si acum momentul in care am aflat de carti. Era o dupa-amiaza de iarna si tremurand in statia de tramvai citeam un articol despre filmai am descoperit ca filmul( si cele care vor urma) se baza pe o serie de carti. Dupa indelungi cautari am reusit sa obtin cartile in engleza(inca nu aparusera in romana) in PDF. De atunci nu m-am mai dezlipit de calculator pana nu am terminat de citit. Citeam cu dictionarul langa mine, pentru ca la vremea respectiva nu stiam bine limba engleza. Dar am reusit sa invat (atat eu cat si prietena mea) doar citind Twilight. Aceste carti vor ramane mereu in sufletul meu! 🙂
    Mai tarziu am vazut filmele la cinema si m-am indragostit complet si de actori. Asadar sunt nerabdatoare sa vad urmatorul film.
    Sper sa fie o avanpremiera!:)

  30. Am citit toate cartile si am vazut si cele 3 filme aparute pana acum, iar pe 18 merg la premiera. Abia astept. Este o serie geniala, pe care as citi-o iar si iar. Nimic nu se compara cu Twilight ❤

  31. La inceput nu vroiam sa aud de Twilight. Nu le vazuzem dar ma innebunea ideea ca toti sunt inebuniti si mi-am zis:”Nu si eu”.Apoi 2 ani de zile nu m-am uitat.Si acum cateva luni a fost la PRO TV si cum nu aveam ceva mai bun de facut m`am uitat. Si spre uimirea mea, l-am adorat. Era atat de frumos.Plin de aventura si suspans.Avand in vedere ca intre timp au aparut si celelalte m-am uitat chiar in weekendul care a urmat.Mi-au placut atat de mult incat abia astept ultimul film.Deja mi-am rezervat loc/

  32. filmele le-am vazut si le-am revazut si am sa le revad de cate ori am ocazia.<3 de ce?pentru ca sunt geniale si nu ma pot satura ! desi cunosc subiectul,actiunea si toate cele pe dinafara,ma bucur de fiecare secunda a filmului ca si cand ar fi prima oara cand il vad ..e genial

  33. Desi nu sunt o fana infocata, le-am vazut pe toate de curiozitate si sincera sa fiu, au inceput sa-mi placa. Il astept cu nerabdare pe urmatorul

  34. Am vazut toate filmele dar din pacate mi-a placut numai primul. Am citit volumele 2 si 3 din serie si dupa o perioada au aparut si filmele New Moon si Eclipse. Cred ca mi-ar fi placut si ultimele 2 filme aparute daca nu citeam volumele.

  35. Initial am vazut „Twilight”{ si acesta m-a determinat sa citesc si primele trei carti de care am fost extrem de incantata. In comparatie cu acestea, filmele nu mi s-au parut atat de grozave (mai ales cel de-al doilea, „Luna Noua”), insa astept cu nerabdare sa vad „Breaking Down” si dat fiind faptul ca nu am citit ultimul volum (inca), cred ca imi va placea.

  36. Si eu am vazut Twilight si vrand sa vad si continuarea am cautat mai multe informatii despre film.Am descoperit astfel cartile pe care nu m-am putut abtine si mi le-am luat.Primul film mi-a placut foarte mult(poate si pentru ca nu citisem cartile si nu stiam ce si cum) pe cand Luna noua si Eclipsa nu mi-au placut asa mult.Abia astept sa vad si Breaking Down! 😀

  37. Am vizionat primele doua filme ale seriei Twilight (Twilight si New Moon) care mi-au placut prin stilul abordat in filmele cu vampiri. Astept sa vad si partea a treia (Eclipse), dupa care sper ca cele doua parti din Breaking Down, sa ma satisfaca pe deplin. Recunosc ca nu am citit niciuna dintre cartile Twilight, sper sa o fac intr-un viitor apropiat, dar pe mine filmele m-au convins si daca iau in considerare zicala „Cartea bate filmul”, atunci lectura acestora imi va face cu siguranta placere!

  38. Am vazut toate filmele din seria Twilight ce m-au entuziasmat foarte mult, de aceea astept cu nerabdare ziua de 18.11.2011, in care va apare prima parte din „Breaking Down” si apoi anul viitor cand se va difuza si a doua parte. Nu mi-am cumparat cartile, dar nu voi mai astepta prea mult, mai ales ca apare si volumul „Zori de zi” din serie.

  39. Eu am fost entuziasmat de toate cele 3 filme ale seriei, iar dintre personaje cel mai mult mi-au placut de Bella Swan si Edward Cullen. Cartile nu le-am citit, poate din cauza ca a fost mai convenabil sa vad filmele, dar sper ca la un moment dat sa le pot citi si astfel sa indragesc mai mult aceasta lume a vampirilor sau a iubirii „imposibile” dintre om si vampir !

  40. Din pacate stau foarte prost cu timpul si imi pare extrem de rau ca nu am reusit sa vad filmul dar sunt sigura ca daca voi castiga cartea imi va spori pofta pentru a ma uita.

Lasă un răspuns

