Endlessly (Paranormalcy #3) cover

Mai inainte am intrat pe blogul(de fapt acum o ora, doar ca nu stiu ce s-a intamplat cu netul, iar dupa aia am avut probleme si cu PC-ul, dar acum totul e bine. Thanks God ) autoarei trilogiei Paranormalcy, Kierten White. Pentru cine nu stie inca, aceasta minunata serie cu minunate coperti va aparea si la noi la editura CORINTeens. Abia asteptt. Yey!

Deci sum spuneam si mai sus cand am intrat pe blogul ei, ghiciti ce am vazut?…..Superba coperta a ultimului volum, Endlessly. Cand am vazut am stat pur si simplu vreo 10 minute si am tot privit. Este superba. Si cum nu m-am putut abtine sa nu va arat si voua, iata….

Mie imi place foarte mult, e minunata.

5 gânduri despre „Endlessly (Paranormalcy #3) cover

  1. Nu pot sa spun ca sunt innebunita dupa copertile seriei, dar sunt dragute si imi place ca pastreaza aceeasi nota, nu s-au schimbat de la volum la volum ca la alte serii.

Lasă un răspuns

