Body and Soul ( The Ghost and the Goth #3) de Stacey Kade

Aseara am gasit coperta si descrierea ultimului volum a trilogie The Ghost and the Goth de Stacey Kade. Body & Soul este ultimul volum si  va aparea in anul 2012 in SUA. Pentru cine nu stie aceasta trilogie va aparea si la noi la editura Leda. Eu una abia astept.Puteti citi descrierile primelor doua volume aici.

Coperta acestui ultim volum imi place foarte mult voua?( descriere tradusa de mine)

Fantoma

Am fost prinsa in corpul lui Lily „Ally” Turner acum de vreo luna. Vorbesc despre o criza de moda la o scara epica. Ceea ce ma ingrijoreaza cel mai mult, este ca uneori il prind pe Will uitandu-se la mine crezand ca sunt Lily…sau doreste sa fi fost. Fara frumusetea sinelui meu anterior, nici nu mai stiu cine sunt, sau ceea ce se intampla  este oare destul de bun. Trebuie sa ies din incurcatura asta. Acum.
Eu si Will am cautat o solutie, una care sa ma desparta de Lily fara sa o ucida. Dar nu merge prea bine. Iar atunci cand credeam ca lucrurile nu mai pot merge mai prost de atat, ne-am intalnit cu Misty, fosta mea prietena cea mai buna si o extraordinara hoata de iubiti, care pretinde ca este bantuita…de mine. Serios?
Am stabilit sa descopar cine pretinde sa fie spiritul lui Alona Dale (in timp ce eu pretind sa fiu altcineva) si pe urma sa ies din acest corp. Sau sa mor incercand…
Goth-ul

Trebuie sa admit. Este destul de ciudat sa te uiti la Alona dar vazand pe Lily. Eu stiu diferenta, desi este contrar de ceea ce spune Alona. Iar Alona este mai mult decat un chip frumos pentru mine, nu ca ea ar crede acest lucru.
Singurul nostru ajutor  este o pagina rupta din paginile galbene – sectiunea Psihicul –  am gasit printre lucrurile tatei. Unul din „falsi” pare putin mai real si mai ciudat decat ceilalti. Inainte sa pot investiga mai departe, desi Alona este prinsa cu alte lucruri, ca urmarand o fantoma care probabil nu este mai mult decat o imaginatie a lui Misty. Acum familia lui Lily este speriata deoarecea ea nu a venit acasa, mama mi-a ordonat sa stau departe de asta, si ceva este cu siguranta in neregula cu persoana cunoscuta anterior ca Lily „Ally” Turner.

2 gânduri despre „Body and Soul ( The Ghost and the Goth #3) de Stacey Kade

Lasă un răspuns

