Recenzie: Puterea de L.J.Smith

Dupa cum bine stiti fara editura Leda si CORNITenns nu puteam citi aceasta carte, pentru asta multumesc mult.

Acest volum incepe exact acolo unde volumul doi s-a terminat. Faye este pe cale sa-i spuna Dianei despre Cassie si Adam..

Sincer m-a cam surprins reactia Dianei, ma asteptam sa urle sau nu stiu, dar sa faca ceva. Dar in schimb ea o iarta pe Cassie cu usurinta. Acest lucru nu prea mi-a placut.

Pot sa spun ca de acest ultim volum nu m-am plictisit deloc cum s-a intamplat cu celelalte. A fost plina de actiune, iar la sfarsit doar ma prindeam de cap asa de repede petreceau lucrurile.

In acest volum m-a surprins Faye, din fata puternica pe care o cunosteam in volumele anterioara, devine o marioneta a lui John cel Negru, care devine noul director a scolii din New Salem. Dar oare de s-a intors din morti?

In acest volum iar m-a enervat Adam, :)) se pare ca el nu a reuit sa-mi castige afectiunea, si mi-a ramas la fel de antipatic.

Insa mi-a placut foarte mult de Nick, care nu este baiatul rigit care nu are niciodata nimic de zis. Mi-a placut afectiune lui pentru Cassie.

Acum totul se invarte in jurul lui John cel Negru pe care sabatul vrea sa-l distruga definitiv, dar din pacate este foarte greu cand conducatoarea Cercului este de partea lui.

Am fost foarte surprinsa de unele momente in carte. De exemplu cand Cassie afla cine este tatal ei, care pur si simplu m-a socat. Iar ce s-a aflat lui Sean a fost la fel de surprinzator.

Chiar mi-a placut acest folum foarte mult, cred ca este cel mai bun dintre toate.

Mi-a placut mult aceasta serie, ma bucur ce Leda si CORINTeens s-a decis sa publice si  sper ca autoarea sa nu scrie vreo continuare la ea cum a scris la Jurnalele Vampirilor.

Titlu: Puterea ( Cercul secret #3)
Titlu original: The Power ( The secret Circle #3)
Autoare: L.J.Smith
Editura: CORINTeens
Pagini: 285
Traducere: Carmen Botosaru
Punctaj: 4,5/5
 

Later Edit !

A doua cale vă va trimite Cercul în căutarea unor indicii despre misterioasa lume în care v-aţi aventurat. Pe blogul Simonei, Unificatoarea nu a găsit detalii despre puterea care o interesa pe ea, dar, în schimb, a găsit un simbol – simbolul protecţiei îngereşti. Curioasă să afle mai multe despre acest simbol, a vizitat blogul Sabina’s Angel For a Story din Blogroll-ul Simonei, unde a dat peste Altfel de Îngeri

37 de gânduri despre „Recenzie: Puterea de L.J.Smith

  1. Am citit recenzia,deci acum ce fac?P.S. pt Prima cale începe pe Blogul lui Adriyann.

    Adriyann crede că cea pe care o căutăm, Unificatoarea, şi-a început aventura vieţii ei în San Francisco, în ziua în care a căzut din turnul Coit. Interesant este că s-a descurcat destul de bine cu noile ei puteri, deşi avea doar 16 ani. Cu toate acestea, ea se pare că a citit recenzia Simonei la cartea Puterea de L. J. Smith în speranţa că va afla mai multe informaţii despre noua ei viaţă.

  2. frumoasa recenzie, nu am citit cartile dar urmaresc serialul, care este putin diferit, dar oricum l.j.smith m-a cucerit de mult, iar cei de la cw au seriale foarte tari, acum trebuie sa ma duc pe blogul sabinnei

  3. Gata, am trecut de aceasta cale, acum zor la Altfel de ingeri, la Sabina…. asteaptama ca vin,….pupicei!Super interesant concursul!

  4. Primul punct: imi place mult prea mult serialul ca sa nu citesc seria. Bineinteles gasesc numai pareri pozitive si din fericire le am pe toate acasa. Numai timp sa fie.
    2. Ador concursurile in care trebuie sa muncesti pentru ca sunt sanse sa nu castigi dar cel putin te-ai distrat. (^_^)

Lasă un răspuns

