Recenzie: Captiva de L.J.Smith

Vreau sa  pun iar un multumesc urias editurii Leda si CORINTeens pentru ca mi-a dat ocazia sa citesc aceasta carte.

In acest volum, Cassie trebuie sa se supuna lui Faye deoarece ea a aflat secretul ei, iar aceasta ca sa nu spuna Dianei, conducatoarea Cercului, trebuie sa faca tot ce ii cere Faye.

Primele 50 de pagini a cartii m-au plictisit putin dar pe parcurs devine foarte interesanta, si abia am asteptat sa citesc, sa aflu ce se intampla mai departe.

Deci cum am zis Cassie este captiva lui Faye care o obliga sa fure Craniul lui John cel Negru de la Diana.

Daca in primul volum Cassie mi s-a parut o fata plangacioasa si foarte enervanta, in acest volum parca s-a schimbat putin. In prima parte a  carti m-a nervat, dar pe parcurs a inceput sa-mi placa de ea, parca a devenit mai rea, semanand putin cu Faye:D, de care imi place foarte mult, chiar daca in unele momente pare o psihopata.

Cel care m-a enervat tare mult, la fel ca si in primul volum a fost Adam, cred ca este un las, deoarece nu spune adevarul Dianei si ma enerveaza faptul ca nu se poate decide, odata o iubeste pe Diana iar altadata pe Cassie..

Dar sa trecem inapoi la Faye si Cassie. Se pare ca Faye nu ca vrea carniul , vrea sa fie si conducatoarea Cercului. Ce credeti oare va reusi? Ei bine va zi eu. Da va reusi, va deveni conducatoarea Cercului, dar din pacate cu Faye la conducere, incep sa se intampla lucruri rele.

Oare cei din sabat vor lasa pe Faye sa-si faca de cap? Si oare Cassie de ce se comporta ciudat?

Cititi cartea si veti afla.

Mie imi plac foarte mult cartile cu vrajitoare, si chiar recomand aceasta serie, iar dupa ce am citit cartea am reusit sa inteleg si titlul cartii:D

Titlu: Captiva (Cercul secret #2)
Titlu original: The Captive ( The secret Circle #2 )
Autor: L.J.Smith
Editura: CORINTeens
Pagini: 254
Traducere: Laura Blebea
Punctaj: 4/5
Lasă un răspuns

