Recenzie: Perfect de Sara Shepard

Vreau sa multumesc editurii Leda ca mi-a dat ocazia sa citesc aceasta carte si vreau sa multumesc ca editura s-a decis sa publice aceasta serie si la noi in tara, a devenit una dintre seriile mele preferate.

Mi-a placut foarte mult acest volum, mi-a placut chiar mai mult decat volumul doi al seriei, nu m-am plictisit cand am citit, ci din contra, eram foarte nerabdatoare sa aflu ce se intampla mai departe.

Dupa toate ceele intamplate in volumul doi, Emily se simte vinovata pentru toate cele intamplate cu Toby, dar lucrurile stau si mai rau deoarece A i-a dezvaluit parintilor secretul ei. De fapt unul dintre secretele ei:)

Ce pot sa zic despre Aria…. ei bine, ea pare sa fi gasit un nou iubit in persoana lui Sean, fostul iubit al Hannei. Insa si ea are problemele ei. Nu poate sa uite pe profesorul ei de engleza Ezra Fitz.. Dar se pare ce A vede tot, iar povestea ei cu Ezra se termina foarte prost.

Imi place mult de Aria, in unele momente este foarte amuzanta , de fapt aproape mereu  este amuzanta:))

Spencer Hastings se pare ca vrea tot ce are sora ei incepand  cu iubiti si terminand cu lucrarile la economie:) Insa acum se pare ca are probleme si mai grave si trebuie sa se lupe cu propriile demoni, si A ii creaza si mai multe probleme.

Biata Hanna, nu numai este pe cale sa-si piarda cea mai buna prietena, dar nici pe ea A nu-l lasa in pace, insa … de data aceasta A a comis o gafa mare, si Hanna a aflat cine este A. Dar oare A va sta cu mainile in san? Eu nu prea cred.

Eu recomand aceasta serie care este superba, mie imi place foarte mult. Abia astept urmatorul volum, sunt curioasa ce se intampla cu saracul Ezra si Hanna, oare Spencer va cadea in plasa lui A si oare Aria, si Emily vor trece peste problemele familiare si sentimentale….Ei bine se pare ca aceste patru micute mincinoase au multe de ascuns dar…

„Pregatiti-va, fetelor. Nimic nu e ceea ce pare.

Muah!

-A ”

Titlu: Perfect ( Micutele Mincinoase #3)
Titlu original: Perfect ( Pretty Little Liars #3)
Autor: Sara Shepard
Editura: Leda
Pagini: 345
Traducere: Adrian Deliu
Punctaj: 5/5
Un gând despre „Recenzie: Perfect de Sara Shepard

Lasă un răspuns

