Recenzie: Fior de Maggie Stiefvater

Ce pot sa spun despre aceasta carte? Ei bine mi-a placut foarte mult.

Chiar daca la inceput ma cam plictisea, dar cu cat m-am adancit in povestea lui Sam si Grace, m-am trezit ca abia puteam lasa din mana cartea 🙂

Cand citeam, unele fraze m-au facut sa aduc aminte de Amurg. De exempliu cand Olivia, prietena lui Grace il intreaba pe Sam daca poarta lentile, era o scena asemanatoare si in Amurg.

Totusi exista ceva in carte care te “prinde” si te face sa stai lipita de fiecare pagina.

Mi-a placut foarte mult cuplul Sam-Grace, au fost asa de draguti, m-am atasat foarte tare de ei.

Povestea pare sa fie ca oricare alta dar totusi este atat de diferita.

Ne este data Grace care are un fel de “obsesie” pentru lupi, de cand a fost si ea muscata de unul cand era mica. Insa ea nu s-a schimbat niciodata. Acum cu anii mai tarziu ea priveste lupii din padure, mai exact lupul ei cu ochi galbeni, care a salvat-o de la moarte in copilarie.

Deci cred ca v-ati dat seama ca lupul ei este chiar Sam, care intr-o noapte dupa ce a fost impuscat s-a transformat in om.

Varcolacii lui Stiefvater sunt diferiti de ceea ce am citit pana acum in alte carti. Ei se pot transfora in forma umana doar cand este cald, dar cu cat ei devin mai inaintati in varsta au nevoie de tot mai multa caldura sa se transfore, iar intr-o zi nu se vor mai transforma niciodata, vor deveni pentru totdeauna lupi.

Dar sa ne intoarcem la Sam si Grace :).  Ei incearca sa lupte cu frigul ca Sam sa nu se transforme inapoi in lup, si a mai aparut o alta problema pe capul lor, Jack, un baiat din scoala lui Grace care a fost recent muscat de un lup si toate lumea il crede mort, dar in realitate el este pe cale sa se schimbe in varcolac, asa ca Sam si Grace fac orice ii sta in putinta sa il gaseasca inainte ca toata lumea sa afle de existenta varcolacilor.

De aici va incepe o cursa pentru gasirea lui Jack, si pentru salvarea lui Sam, deoarece frigul se apropie din ce in ce mai tare si se pare ca lui Sam aceasta este ultimul lui an ca om.

Intre timp, Isabel, sora lui Jack se pare ca a gasit o modalitate sa il ajute fratele ca sa redevina om si sa omoare genele de vracolac din corpul lui.

Oare chiar este un medicament pentru asta, saudoar se agata de un vis care nu o sa devina niciodata real?

Eu recomand aceasta carte tuturor careia ii plac o poveste de dragoste supranaturala i emotionanta, o poveste care sfideaza frigul ierni.

Eu abia astept sa apara si volumul doi, sunt foarte curioasa ce se intampla mai departe, cum va evolua poveste. Si pentru cei care nu au citi inca cartea, nu stati pe ganduri, sunt sigura ca o sa va placa 🙂 .

Titlu: Fior, (Lupii din Mercy Falls #1)
Titlu original: Shiver, (Wolves of Mercy Falls #1)
Autor: Maggie Stiefvater
Pagini: 377
Editura: Rao
Traducere:Laura Frunza
Punctaj: 4/5
13 gânduri despre „Recenzie: Fior de Maggie Stiefvater

  1. Pai… am citit aceasta carte acum ceva timp, si am comandat si linger, volumul 2. Trebuie sa citesti continuarea. De abea astept sa-mi iau forever.

  2. Mi-a plăcut şi mie această carte. Acum cred că a apărut şi volumul doi, „Şovăire”. N-am apucat s-o citesc, dar sigur o voi face. Am descoperit blogul tău întâmplător, căutând ceva informaţii despre „Generala, cei mai NAŞPA ani din viaţa mea” de James Patterson, dar este un blog care îmi place şi pe care o să-l urmăresc de acum încolo. Te-am trecut şi în blogroll, poate te vor urmări şi alţii prin intermediul meu. Toate cele bune,

    1. Bun venit pe blog, si ma bucur ca iti place. O sa te trec si eu in blogroll.
      Nici eu nu am citit-o inca volumul doi, Sovaire, dar o sa ma apuc in curand de ea, sunt foarte curioasa. Voi reveni cu recenzia dupa ce voi citi.

      1. Da, îmi place 🙂 Mulţumesc pentru blogroll. Abia aştept şi eu să citesc volumul doi. Mi-a plăcut primul, foarte romantic, foarte poetic şi vizual chiar dacă acţiunea trenează puţin. O poveste de iubire bine scrisă, zic eu, iar ideea vârcolacului este nouă.

Lasă un răspuns

