Publicat în cartii, leda, recenzie

Recenzie: Orasul Oaselor de Cassandra Clare

In sfarsit am putut sa termin si eu Orasul Oaselor , primul volum din seria Instrumente Mortale de Cassandra Clare, puteti comanda de pe site-ul edituri Leda si aveti 20% reducere+transport gratuit.

Mi-a luat cam mult timp pana am reusit sa citesc acest volum si nu din cauza ca nu mi-a placut, in contra a foat superba, dar din pacata nu am avut timp sa citesc mai repede, din cauza sesiunii am citit 10 pagini pe zi, dar acum in sfarsit am terminat si sincer finalul chiar m-a surprins, nici prin gand nu mi-a trecut ca se poate intampla asa ceva.

Volumul prezinta pe Clary Fray, o fata de cinsprezece ani, care impreuna cu Simon, cel mai bun prieten al ei, pleaca in clubul Pandemonium, unde ea vede niste adolescenti cu tatuaje si arme ciudate. Si cum acesta nu ar fi fost de ajuns, se adevereste ca doar ea le poate vedea. Din aceea noapte viata lui Clary se schimba pentru totdeauna. Adolescentii ciudati de dovedesc a fi Vanatori de Umbre, care vaneaza creaturile malefice. Intre ei se afla si Jace, un baiat superb, care acapareaza atentia lui Clary. Ea va descoperi un secret teribil despre trecutul ei si a mamei sale care v-a fi sechestrata de Valentin un fost vanator de umbre malefic.

Oare de ce sechestrat Valentin pe mama lui Clary?  Si ce secret il leaga pe Clary cu Jace? Veti afla citind cartea, sunt sigura ca nu ve-ti regreta. Sincer eu am avut unele restrictii cand am inceput sa citesc, mi-a fost frica ca nu o sa-mi placa, dar se vede ca am gresit, mi-a placut foarte mult, si acum abia astept sa citesc si volumul doi, Orasul de Cenusa. Apropo imi place foarte mult ca titlurile incep cu City(Orasul), suna asa bine, cel mai mult imi place cum suna titlul volumului patru City of Fallen Angels( Orasul Ingerilor Cazuti) iar de coperta nici nu stiu ce sa zic, abia astept sa apara si la noi, cred ca 10 minute o sa stau doar sa admir. Multumesc Leda ca publicati asa de multe serii frumoase.

Titlu: Orasul Oaselor (Instrumente Mortale 1)
Titlu original: City of bones (Mortal Instruments 1)
Autor: Cassandra Clare
Pagini: 479
Traducere: Cristina Jinga
Editura: Leda
Punctaj: 4/5

7 gânduri despre „Recenzie: Orasul Oaselor de Cassandra Clare

1. Astazi am terminat si eu de citit cartea. 😀
    Doar atat pot spune: superba. Am auzit numai cuvinte de lauda la adresa cartii dar sincer nu am crezut ca voi fi asa impresionata de ea. Insa toate acele mistere si intorsaturi de situatii au facut din lecturarea cartii un adevarat deliciu.
    Abia astept sa incep urmatorul volum pentru a afla ce se va mai intampla. 🙂

Apreciază

Lasă un răspuns