Sometimes by Moonlight (Nu plange sub clar de luna 2)

Sometimes by Moonlight este continuarea carti Nu plange sub clar de luna de Heather Davis, aparuta si la noi la editura Leda.

Sequelul este o nuvela in format e-book are 92 de pagini si a aparut deja in SUA. Pe mine chiar m-a facut curioasa descrierea.

Este destul de rau ca tipul de care Shelby s-a indragostit in tabara, vara trecuta are un secret intunecat, dar ajutandu-l sa-l protejeze plateste un pret mare. La revedere conacul din Beverly Hills, Salut infioratoarea scoala-internat elvetian.
Ce poate fi mai rau decat sa fi in Academia Steinfelder pentru fete? Nu a auzit nici o veste despre iubitul ei de vara, Austin Bridges III. Shelby nici nu este sigura ca sacrificiul pe care l-a facut pentru el inseamna ceva, mai ales dupa ce l-a vazut in tabloide cu o printesa pop europeana.
Dar Austin este mai mult decat fiul unui rockstar varcolac iar legatura lui cu Shelby este mai puternica decat ea isi da seama.
Cum zilele cresc si mai intunecate si scoala pregateste pentru vacanta, Austin ajunge sa explice adevaratul motiv pentru care s-a indepartat de ea. Brusc, Shelby incepe sa inteleaga simturile ei imbunatatite, nevoia ei de luna si foamea ei crescanduse. Acum blocat in Steinfeldet, Shelby isi da seama ca iubindu-l pe Austin, va costa mai mult decat si-ar fi putut imagina.
O periculoasa apropiere a lunii pline pentru Shelby si Austin, in aceasta nuvela e-book, continuarea popularului roman Never Cry Werewolf (Nu plange sub clar de luna).

50 de gânduri despre „Sometimes by Moonlight (Nu plange sub clar de luna 2)

  1. Vaaaaaaaaaaai, deci nu pot sa cred….abia stept….o ODamne, volumul 2 din Nu plange sub clar de luna este cel mai bun luru care se putea intampla….
    Abia astept sa pun mana pe carte :X:X:X:X
    Nu pot sa cred, Simona, multumesc pentru aceasta minunata-super-mega-extra veste buna-besti-geniala

    1. Cu placere, si eu ma bucur ca a aparut, pacat ca e asa scurta dar bine si asa decat nimic. Chiar sunt curioasa ce se intampla cu Austin si Shelby:)

      1. simona dar stii cumva daca cartea e tradusa si in romana?mias dori sa foe si aive si un pret….:D

      2. Cartea nu este tradusa in romana, in strainatate a aparut doar in format e-book, pana ce nu apare in format de hartie la ei, sau dau aprobarea ca la noi sa apara tiparit nu stiu cand va aparea. Dar sunt sigura ca editura Leda face tot posibilul sa o scoata cat mai repede.

  2. WOW!!!!Pare tare interesanta si cred ca am ghicit ce se intampla cu Shelby.Nu prea imi place tipa de pe coperta…in rest e chiar draguta.
    Abia astept sa apara si la noi! 😀

  3. Este o veste minunată, deşi mă aşteptam să fie ceva minunat, spectaculos, o luptă între bine şi rău, poate se introduc şi ceva vampiri:D. „Nu plânge sub clar de lună” este cartea mea preferată, sper ca următorul volum din serie să îmi placă tot atât de mult.

  4. Buna.Am o intrebare .Ce inseamna e-book?Am intrat pe blogul editurii leda si am intrebat daca o sa apara si al doilea volum din Nu plange sub clar de luna .Persoana care mi-a raspuns mi-a zis ca ea crede ca o sa apara dar nu stie cand si a zis ca o sa se intereseze la redactie si o sa-mi dea date mai precise.Sper sa apara cat mai curand fiindca este cartea mea preferata.

    1. Salut. 🙂 e-book inseamna carte electronica, care nu este tiparita. Ma gandesc ca ai intrebat de la editura Leda. E mai dificil aparitia in Romania deoarece in strainatate cartea a aparut doar in format electronic. Dar daca asa ti-au spus ca va aparea atunci sunt sigura ca in curand o sa ne putem delecta cu volumul 2 din Nu plange sub clar de luna. Editura Leda intotdeauna se tine de cuvant:)

    1. Salut, inca nu a fost vorba sa apara si un film dupa carti. Exista un film intitulat Never Cry Werewolf dar nu are nici o legatura cu cartile, titlul este doar o coincidenta.

  5. Ah ce veste minunata:Xabea astept sa apara si la noi in tara:Xpoate in 2012:Xsper sa apara cat mai repedeee…sper sa ne anunti cand va aparea si la noi:*

  6. nu inteleg ceva in descriere asta/:) cum „nevoia ei de luna si foamea ei crescanduse” devine si ea varcolac? si daca imi amintesc bine din ce am citit eu in carte:) e un moment cand Austin o musca pe Shelby atunci cand e sa-i bandajeze rana de la mana sau umar parca atunci cand fug ei doi, si din cate stiu eu muscatura unui varcolac te transforma intr-un varcolac:) nu?

  7. Ce super……..apare inca un volum 😀 . Dar fata de pe prima carte si fata de pe a sunt una si aceeasi ? :)) A si sa ma anuntati cand vine i Romania urmatorul volum 😉

      1. Da cred ca ai dreptate 🙂 ……..Oricum daca apare al2 volum in romania TE ROG SA-MI SPUI !!!!! 😀 Ok mersi 😡

    1. Din pacate inca nu se stie cand va aparea volumul doi deoarece la ei a aparut doar in format ebook, iar editura trebuie sa obtina acordul pentru forma tiparita. Dar indata ce o sa am informatii noi, o sa anunt pe blog.

  8. A aparut cartea in romana ? Pentru ca mia placut la nebunie prima carte . Si as vrea sa citesc si a doua carte si nu stiam daca a aparut in romana .

    1. Carti cu varcolaci mai sunt, de exemplu recent a aparut Frenezia la editura Leda, Umbra noptii la editura Litera, Fior, la editura Rao in aceste carti varcolacii apar in prim plan, dar sunt si alte carti care varcolacii sunt personaje secundare, dar cartile sunt foarte frumoasa ( Altfel de ingeri, Paranormal, Instumente Mortale, Fortele Raului Absolut, toate aceste serii sunt suberbe si au aparut la editura Leda).
      Cat despre filme, eu am vazut un film cu varcolaci se numeste Blood and Chocolate, a fost destul de interesant( nu pot sa spun ca e nemaipomenita dar mie mi-a placut)

  9. Deci eu din cate stiu…in primul volum scrie clar ca mama lui austin(parca ) s-a transformat in varcolac pentru ca s-a indragostit de unul…si cum shelby s-a indragostit de austin,atunci cred ca se va transforma si ea:) Oricum imi place la nebunie cartea:X

Lasă un răspuns

