Recenzie: The Goddess Test de Aimee Carter

In primul rand vreau sa multumesc site-ului NetGalley ca am putut sa citesc aceasta carte care este superba, nici nu m-am gandit ca o sa-mi placa asa de mult.

Si acum dupa ce am citit aceasta carte vin si cu recenzia, stiu ca sunteti curiosi.

Kate Winters, o fata de optsprezece ani care se muta cu mama ei Diana, grav bolnava in orasul natal al acestuia Eden. Aici ea trebuie sa se adapteze cu noua ei viata si cu noua scoala, unde va cunoaste pe cativa colegi de a ei, Ava, James si Dylan. Insa Ava devine geloasa pe Kate din cauza lui Dylan , si se va folosi de frica de apa a lui Kate si ii va intinde o capcana, insa Ava va fi ranita si atunci apare Henry.

El spune ca este Hades, zeul mortii, a lumii subpamantene si ca ii va salva pe Ava in schimbul ca Kate sa devina regina lui.

Ea va accepta propunerea deoarece spera ca el va putea vindeca mama ei bolnava, care este pe patul de moarte. Kate, inainte ca sa devina regina lui Henry trebuie sa treaca cele sapte probe impuse de zeii, iar daca va trece atunci va deveni si ea zeita si va primi nemurirea, si va trebui sa fie regina lumii subpamantene timp de sase luni de la echinoctiul de toamna pana la echinoctiul de primavara. Iar daca nu trece atunci va putea sa se intoarca la viata ei normala fara sa-si aminteasca de aceste intamplari, dar asta daca va supravietui deoarece nu toti zeii vor ca Henry sa-si gaseasca regina . Acum poate va intrebati de ce doar sase luni trebuie sa stea Kate cu Henry, puteti afla raspunsul aici din mitul lui Pershepone.

Ea se muta in conacul Eden impreuna cu Henry, unde va face multi prieteni, dar oare toti sunt ceea ce pare?

Kate treptat devine atrasa de Henry si  incearca din rasputeri sa treaca cele sapte probe . Insa se pare ca Henry inca mai este indragostit de Pershepone, caruia i-a dat mortalitatea si i-a lasta sa plece dupa ce s-a indragostit de un muritor.

Poate va intrebati oare care au fost acele sapte probe pe care Kate trebuia sa treaca, ei bine acel probe au fost Cele sapte pacate mortale: lacomia, desfranarea, invidia, mania, mandria, lenea, zgarcenia.

Finalul pur si simplu m-a socat, nici nu m-am gandit, ca ceilalti zei care vor decide asupra soartei lui Kate sunt atat de aproape de ea. Si am fost chiar surprinsa de intorsatura situatiei.

Oare Kate va reusi sa treaca peste cele sapte probe si va reusi Henry sa il iubeasca pe Kate asa cum ea spera?

Veti putea afla daca veti citi cartea care este superba, recomand tuturor careia i-ar placea sa citeaca o frumoasa poveste despre zeii. Abia astept sa apara si volumul doi Goddess Interrupted in februarie 2012.

Sper ca aceasta carte va aparea si la noi intr-o buna zi, sunt sigura ca o veti indragi.

Titlu: The Goddess Test (The Goddess Test 1)
Editura: Harlequin Teen
Pagini: 304
Aparitie SUA: 19 aprilie 2011
Limba: Engleza
Punctaj: 5/5
10 gânduri despre „Recenzie: The Goddess Test de Aimee Carter

  1. Pare un volum foarte frumos si interesant si mi-as dori foarte mult sa-l citesc 🙂 .Mi-ar placea ca The Goddess Test sa fie tradusa si la noi.Coperta e pur si simplu superba.

    Imi pare rau ca deja ti-a fost copiata recenzia si ca unii bloggeri nu au scrupule cand vine vorba de insusirea unor recenzii care nu le apartin.Pacat ca aleg sa aleg sa fie lipsiti de bun simt si nici macar nu-ti cer acordul cand iti posteaza recenzia si nici nu mentioneaza sursa.

    1. Da e superba cartea, sper sa fie tradusa si la noi.
      Daca ai sti ce nervoasa sunt, nici nu am publicat recenzia de o ora si vad ca deja mi-a fost copiata mijlocul, chiar nu inteleg pe persoana respectiva, maca de ar fi avut bunul simt sa imi ceara permisiunea sau sa specifice sursa recenziei. Sincer ma simt acum mai rau decat atunci cand mi-au fost furate traducerile. Dar in fine sa trecem peste asta nu are rost sa ma enervez, dar e frustrant ca eu trebuie sa dovedesc ca eu am scris propria recenzie

  2. Pare foarte interesanta, si chiar imi place recenzia. Imi pare rau ca ti-a fost copiata recenzia.. Mai sunt cativa din astia. Coperta nu imi place chiar asa de mult, dar imi place scrisul titlului 😀

  3. Nu cunosc bine blogerii care s-au axat pe recenzii, insa cunosc unul capabil sa preia recenziile altora fara aprobare si fara remuscari. In fine, e bine ca ai adaugat update-ul 🙂 Cartea pare frumoasa, poate in viitor o s-o citesc si eu.
    PS: Observ ca si tu citesti acum Orasul Oaselor 🙂 Superba cartea, desi am ajuns abia pe la jumatatea cartii cu lectura. Volumul 2 ma asteapta in raft sa-i vina randul 😀

  4. Mi-a placut si mie foarte mult The Goddess Test.A fost ceva divers de ceea ce citesc eu de obicei si de aceea la inceput m-am cam indoit de ea.Si cred ca faptul ca am terminat-o intr-o zi spune de la sine ca m-am inselat:)) Oricum am fost suprinsa (intr-un mod bun) si curioasa sa il vad pe Hades jucand rolul de „cel bun”,in mitologie fiind portretizat ca unul din cei rai. He rocked it! Si eu am fost la fel de socata la sf cand s-a aflat cine e criminala,nici ca m-as fi gandit la asa ceva,defapt toate evenimentele de la sf au fost socante daca ma gandesc mai bine:)) Si nu prea mi-a placut cu cine a plecat pt vacanta de vara,nu sunt prea sigura ca vor ramane „preieteni” prea mult timp.Tu ce parere ai?Crezi va exista vrun triunghi amoros si aici?:))

    1. Si mie mi-a placut, prima data cand am vazut pe Goodreads mi-am zis „trebuie sa citesc aceasta carte”, si ce ma bucur ca am facut-o. Chiar a fost surprinzator ca aici Hades e baiatul bun. La final chiar m-a surprins cine e criminala, dar si adevarul aflat despre mama lui Kate, nu as fi gantit asa ceva, sora ei este chiar fosta nevasta a lui Henry, e chiar bizar. Eu cred ca va exista un triunghi amoros, mai ales ca in volumul doi va aparea si Persephone, iar James pare sa-i placa de Kate, deci orice e posibil, ramane de vazut si pana in 2012 stam pe ghimpi:))

      1. Adevarat,o sa stam pe ghimpi:))Sper doar ca o i se faca mila autoarei de noi si o sa mai dea niste fragmente ceva…. Uu da chiar,uitasem de Persephone..pfff o sa fie un patrat amoros:)) Sa speram doar sa nu fie unul dinacela plictisitor care tot apar acum in cartii.

  5. Da si eu sper ca autoarea sa ne de-a macar fragmente, si mai sper ca va aparea pe Net Galley inainte de lansare. Chiar va fi un patrat amoros, vai acum astept si mai mult volumul doi. Avem noroc ca sun si se vor publica si alte carti frumoase cu care ne putem delecta, si macar ne face mai suportabil asteptarea si „statul pe ghimpi” :))

Lasă un răspuns

