Recenzie: Sacrificiu final de Richelle Mead

Sacrificiu final, volumul 6(ultimul) din seria Academia Vampirilor de Richelle Mead

Sacrificiu-final*Carte oferită de editura Leda pentru recenzie. Mulţumesc mult.

Descriere oficială:

Ultimul episod cutremurător de la Academia Sf. Vladimir.

Zarurile au fost aruncate.

Crimă. Dragoste. Gelozie. Si sacrificiu final.

Regina a murit şi lumea Moroilor nu va mai fi niciodată la fel. Pe Rose, victima unei înscenări, o aşteaptă o execuţie nedreaptă – se pare că nici chiar Dimitri nu o va mai putea salva acum… Iar Lissa este implicată într-o luptă pe viaţă şi pe moarte pentru tronul regal.

Fetele se văd nevoite să se bazeze pe duşmani şi să-i pună sub semnul întrebării pe cei în care aveau încredere…

Dar dacă singura soluţie ar fi de fapt să jertfească ceea ce este mai important pentru ele? Să se sacrifice una pe alta.

Recenzie:

Ei iată că şi seria asta a ajuns la final, o să fiu sinceră cu voi, o să-mi lipsească, m-am ataşat de seria asta şi mai ales de personaje.

Ultimul volum din serie începe cu Rose care este acuzată pentru uciderea reginei moroilor, Tatiana şi este întemniţată în închisoarea de la Curte şi îşi aşteaptă sentinţa.

Am citit cartea asta cu gust amar şi încercam să o lungesc dar într-un final curiozitatea m-a învins şi am terminat-o foarte repede.d143f632e6b5fbc49082aeb10bdd2b91

În acest volum avem acţiune cât încape, personajele întotdeauna au ceva de făcut, nu se opresc nicio clipă.

Totul se învârte în jurul asasinării reginei Tatiana, iar personajele noastre dragi încearcă să afle cine este de fapt ucigaşul.

Cum suntem obişnuiţi, Rose este badass, nu îi este frică de nimic şi ar face orice pentru prietenii ei însă nu mi-a plăcut atitudinea ei faţă de Adrian (personajul meu favorit).

Povestea se complică mai mult în ultimele capitole a poveştii, ne va surprinde identitatea asasinului şi vom afla lucruri foarte interesante despre familia Lissei.

Mi-a plăcut tot la această carte, atât acţiunea cât şi personajele, dar mai ales finalul care este unul pe măsură.

Citat:

„Puteam să fi murit amândoi acum. N-am murit. Poate  o să murim mâine. Nu ştiu. Dar ceea ce contează este că suntem vii în clipa asta.”
(Rose)

Ce mi-a plăcut: Adrian, Sonia, povestea, secretele familiei Dragomir, finalul

Ce nu mi-a plăcut: faptul că Rose era câteodată prea căpoasă

Punctaj: 5/5

Titlu: Sacrificiu Final (Academia vampirilor 6)
Titlu original: Last Sacrifice (Vampire Academy 6)
Autor: Richelle Mead
Pagini: 566
Editura: Leda
Traducere: Adrian Deliu
Comanda aici.
Copertă originală.
15 gânduri despre „Recenzie: Sacrificiu final de Richelle Mead

  1. sper ca in final, Rose va ramane cu Dimitri:X
    abia astept sa citesc volumul asta, desi e ultimul si o sa-mi fie dor de ei
    din fericire vom avea si seria Bloodlines. stie cineva cate volume vor fi??

  2. Abia astept sa o citesc!!!Av e seria mea preferata.
    Si eu tot de 4 am citit, dar nu m-asi supara sa fie mai multe :d

  3. Mi-a plăcut recenzia ta , ca multe altele . Şi eu am fost surprinsă când am aflat cine este criminalul . Pur şi simplu mă holbam la cuvântul acela şi nu ştiam cum să reacţionez ! Am luat toţi suspecţii la rând , dar chiar nu mă aşteptam la …
    Mă bucur că ţi-au plăcut cărţile . La mine este una dintre serile mele preferate .

Lasă un răspuns

