Witch Song de Amber Argyle

Witch Song – Cantecul vrajitoarelor va aparea in septembrie in SUA.

Lumea este in schimbare.

De mii de ani, cantecul vrajitoarelor a controlat totul, de la vanturi, la schimbarea anotimpurilor. Dar asta s-a terminat. Toate vrajitoarele au pelcat, sunt prizonierele vrajitoarei intunericului, Espen.
Cum ultimele ecouri a cantecului vrajitoarelor se estompeaza, Espen creste mai puternic cum iarna si vara devine in spatiul de o zi. Acum ea vine pentru una pe care i-a rata-o – o fata neinstruita si timida de cinsprezece ani, Brusenna.
Cumva, Brusenna trebuie sa aiba succes unde celelalte vrajitoare au esuat. Sa gesesca pe Espen.Sa lupte cu ea. Sa o invinga.
Sau nu va mai fi nimic ce sa salveze.

16 gânduri despre „Witch Song de Amber Argyle

  1. imi place foarte mult coperta
    si-mi place si descrierea. imi place cam tot ce tine de vrajitoare. numai ca na, nu stiu. partea cu vrajitoarea cea rea care le tine prizionere pe celelalte, mi se pare cam depasita

  2. Pare simpatică. Aştept să apară în SUA, ca să o citesc şi eu 🙂 N-am atâta răbdare să aştept până apare în România … dacă apare

Lasă un răspuns

